strikkemor til 2... Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 hurra!!! 39 dager på meg så da er vi like langt! lykke til med innspurten!
♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2011 Takk, og det samme til deg =) Trodde det ble for tidlig fødsel i natt jeg... Hadde så utrolige ryggsmerter i går ettermiddag, så ble det vonde mensmurringer, og kynnere, som jeg låg med hele natten i natt... Lite søvn gitt... Men ikke skjedd noe mere, så det var vel bare en treningsnatt =)
Phillippa Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 40 dager igjen her også)) JIPPI!! Måtte de bare gå fort, selv om jeg ikke er klar enda.. Har litt som må ordnes og kjøpes, men føler jeg har kontroll på det:) Lykke til Baby 02.07.11- forstår du har hatt en spennende natt!! Men kan vel bli lurt noen ganger før det virkelig skjer.. Jeg hadde super mye aktivitet her en kveld/natt- og følte hodet var langt ute i sidene, på vei oppover liksom. Og jeg som er sikker på at hodet har vært nede i vekesvis. Det ga meg litt angst, for seteleie er skrekken!!
LilleMy08 Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Jeg også!! :-) da går vi inn som offisielt høygravide, og ja det er akkurat slik jeg føler meg. Uff, begynner å bli ordentlig slitsomt nå ja. Får jo ikke sove!!! Lykke til til dere andre. Blir spennende å se om noen treffer den magiske datoen 2.juli ;-) fødte selv 4 uker før tiden med min forrige så tror ikke det blir meg ;-)
mommy3 Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 40 dager før termin - er det DET som er den "offisielle" definisjonen på det å være høygravid? Hvordan vet dere det, egentlig? Er fjerdegangsgravid, men aldri visst dette :-)
♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2011 Jeg er 3 gangs, og måtte google meg frem til dette, hehe =) Høygravid er 40 dager igjen, og fødeklar er 21 dager igjen, ettersom hva jeg skjønner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå