Gå til innhold

Høygravid idag =)))

♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra!!

40 dager igjen =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hurra!!!

39 dager på meg så da er vi like langt!

lykke til med innspurten!

Skrevet

Takk, og det samme til deg =)

Trodde det ble for tidlig fødsel i natt jeg...

Hadde så utrolige ryggsmerter i går ettermiddag, så ble det vonde mensmurringer, og kynnere, som jeg låg med hele natten i natt... Lite søvn gitt... Men ikke skjedd noe mere, så det var vel bare en treningsnatt =)

Skrevet

40 dager igjen her også:))) JIPPI!!

Måtte de bare gå fort, selv om jeg ikke er klar enda..

Har litt som må ordnes og kjøpes, men føler jeg har kontroll på det:)

Lykke til Baby 02.07.11- forstår du har hatt en spennende natt!!

Men kan vel bli lurt noen ganger før det virkelig skjer..

Jeg hadde super mye aktivitet her en kveld/natt- og følte hodet var langt ute i sidene, på vei oppover liksom. Og jeg som er sikker på at hodet har vært nede i vekesvis. Det ga meg litt angst, for seteleie er skrekken!!

Skrevet

Jeg også!! :-) da går vi inn som offisielt høygravide, og ja det er akkurat slik jeg føler meg. Uff, begynner å bli ordentlig slitsomt nå ja. Får jo ikke sove!!! Lykke til til dere andre. Blir spennende å se om noen treffer den magiske datoen 2.juli ;-) fødte selv 4 uker før tiden med min forrige så tror ikke det blir meg ;-)

Skrevet

40 dager før termin - er det DET som er den "offisielle" definisjonen på det å være høygravid? Hvordan vet dere det, egentlig? Er fjerdegangsgravid, men aldri visst dette :-)

Skrevet

Jeg er 3 gangs, og måtte google meg frem til dette, hehe =)

Høygravid er 40 dager igjen, og fødeklar er 21 dager igjen, ettersom hva jeg skjønner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...