Gå til innhold

Kjønn på babyen i magen min?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei,å hopp,får opp ei tulle ¨på deg.Hun kommer til og bli så skjønn,litt mørk i håret får jeg opp.Får opp talle 4 her...4-14-24 evt datoer du føder på eller at fødeslen tar 4 timer,eller 4 dager før eller etter termin eller vekt er rundt 4 kg...ikke helt enkelt.Får opp flytting på deg rundt slutten av nov,noe du blir litt sliten av og trenger mye hjelp...ikke være redd for og spørre om hjelp.Du kommer til og trenge det litt.

kan du se på meg

1)kjærlighet

2)økonomi

3)flere barn og kjønn?

jeg er f.28april 82

min mann 10.01.81

• 1 måned senere...

Hei!!:)

Utrolig sent svar fra meg her, jeg dro på ferie like etter dette innlegget, å så har jeg glemt det helt, beklager. Veldig moro å lese hva du har sett, spennende!! Skal på ordinær ul den 19, å er veldig spent.. Har jentefølelse selv, drømmer mye om ei jente, så vi får se <3 Håper også du har rett ang flytting!

Her er hva jeg ser på deg

1. Føler det er litt stress hos dere nå, å at dere ikke har så alenetid.Får opp i kortene at dere må begynne å sette av tid til dere selv, så kun dere to kan være sammen og nyte hverandre, kjærligheten vil bare blomstre og bli sterkere av det. Får også opp at du er veldig opptatt av at alt og alle rundt deg skal ha det bra, å at du styrer og ordner mye, stemmer det? Husk å vis kjærlighet for mannen din også.

2. Får egentlig opp gode kort på økonomien deres. Får opp at dere er i en god periode nå, økonomisk? Hvis dere holder på med noe oppussing eller har planer om en en slags fornying, så må dere passe på å bli ferig med en prosjekt, før dere begynner å tenke på et nytt et. Ellers får jeg inn en pengesum som kan komme uventet inn, men den kan fort forsvinne ut igjen. Får ingen advarsel kort på dere i den nærmeste framtid.

3. Når det det gjelder flere barn, så får jeg opp at det skal komme en til, føler og tror det er ei etterlengta jente. Mulig hun blir en liten attpåklatt,? Får iallefall ikke opp noen ny graviditet nå dette året, tror dere føler dere har nok å henge fingra i ;-) Men, er ganske sikker på at det kommer ei jente altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...