Gå til innhold

tips mot ryggplager/bekkensmerter...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nesten 5 uker igjen til termin, og har har bekkenlåsning og vondt i ryggen leeeenge nå.... går til kiropraktor, og hun sier at det ikke er mer hun kan gjøre nå, og at jeg skal komme tilbake etter fødsel for å skjekke.... bekkenet har liksom blitt bedre(jevnere), men smertene har jo bare blitt verre får jo knapt sove, måtte ta to paracet i natt, og det er ikke noe jeg tar for gøy!!

har masse muskelknuter i rygg og rumpe + har lagt på meg ganske mye pga jeg har ikke kunnet bevege meg så mye.... så er nok tungt for kroppen dette!! bruker silkelaken i senga, plastpose i bilen, mannen tar seg av husarbeid, og jeg prøver å bevege meg innenfor smertegrensen... men nå er jeg leeeeei!!!

noen som har erfaringer som kan hjelpe?? akupunktur eller noe???

kan si jeg gleder meg skikkelig til vår lille skatt skal komme!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som meg, det der. Har ingen gode råd, men hjelper meg å ligge mest mulig. Bruker også krykker, hvis ikke klarer jeg ikke gå.

Har i tillegg gått til fysio og fått massasje 2x i uka, men nå har jeg ikke vært siden 16.mai fordi bilturen til fysio gjør vondere enn massasjen gjør det bedre.

Har fått beskjed av lege om at moderate mengder paracet er greit, men burde tatt mer for at det skulle hjulpet noe særlig.

La oss håpe det går over når bebis er ute.

Skrevet

Jeg har gått til akupunktur mot bekkenløsning, og det har hjulpet meg masse! Hun jeg går til behandling hos holder også på med utdannelse som muskelterapaut, og har løst opp i muskelknuter jeg hadde i ryggen gjennom massasje for så å følge opp med nåler i knutene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...