Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei,

har det litt turbulent om dagen og lurer på hva du får opp? er midt i flytting og et evig kaos av følelser.. så lurer på hva du får inn på fremtiden, mye som må falle på plass og jeg er redd kaoset vil ved vare leeenge..

takk :)

080377

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ofte jeg gir dette rådet; ikke la følelser råde nå, nå skal du styre skuta godt i havn, finn din maskuline styrke og "jobb", det er som om jeg ser du må brette opp ermer, bite tenner sammen, hente krefter du har, flytting kan være en stor påkjenning, tiden er inne for å ta farvel med noe, må du flytte nå? Eller kan du vente? Om du holder på å bære kasser og flytter nå er det bare å bite tenner sammen, du klarer det. Husk, vi mennesker har uante krefter, de skal brukes, for å bli bedre kjent med hva som bor i deg. Jeg føler du kommer til å kvitte deg med noe i denne prosessen, det har med å la andre ta valg for deg å gjøre.

Jeg føler ikke kaos lenge, men det kommer an på deg, brett opp ermene, ta egne avgjørelser, ikke spør andre om så mye råd...hehehe, ta kontroll, det trenger du ikke gjøre for resten av livet, men en periode nå er det nødvendig. Du er midt i det, og hvor enn sykt det høres ut; nyt følelsene, ja de vonde også, putt deg selv i fugleperspektiv over situasjonen, se og anerkjenn følelsene, men la roen og klarheten styre.

Tror jeg kommer til snakke med en "ny" whitelily til høsten, jeg tenker mer samlet, mer ro og trygghet, en trygghet som ingen andre har påvirkning på, trygghet på deg selv og hva du kan klare!

Klem

Skrevet

tusen tusen takk anonym!! jeg føler meg langt fra sterk, føler meg så svak og håpløs og har bare lyst til å gi opp. pappaen til barna mine har bestemt seg for å gå fra meg pga en fille ting, så jeg sliter veldig med å la han gå, men vet jeg må. det har vært så frem og tilbake de siste to årene at jeg ikke kan la barna gå gjennom flere runder med oss. men det sliter meg i stykker. jeg har egentlig ikke spurt noen om råd i denne prosessen, jeg bestemte meg i det øyeblikket han sa han ville gå fra meg at jeg ikke kunne ta han tilbake slik som ting er nå. jeg elsker han med hele mitt hjerte og håper han får orden på segselv så vi kan finne tilbake, men samtidig så håper jeg at jeg blir kvitt de følelsene jeg har i denne prosessen sånn at jeg ikke gir det noe mer sjanser. jeg vil ha det beste, og tror ikke han kan gi meg det. så vet ikke hvorfor jeg på en måte håper vi skal finne sammen igjen.. kanskje mest pga ungene, tre unger uten en far er utrolig trist.. men håper du har rett om hvordan jeg har det til høsten, trenger å føle meg sånn!! skal begynne på skolen igjen og må få orden på kroppen min, tror mye faller på plass når jeg har kontroll på de to tingene. jeg er sterk og klarer meg fint alene, så er heller ikke redd for hverdagen med ungene, redselen ligger på det å være alene som voksen, ikke ha noe intimitet og kjærlighet fra et annet voksent menneske skemmer meg veldig.. men men det kommer vel til meg også en dag ;)

takk igjen, du har en enorm fin energi .. og får en følelse av at vi har snakket sammen før også :)

klem

Skrevet

Og det har dere whitelily ;) (snakket sammen før)

Skrevet

men det er ikke meg altså ;)

Skrevet

Lilja mi, du har mail :-)) <3

Stratosen: kan du se i den andre tråden min? :-)

Skrevet

Athina:

ser ikke noe svar til meg i den andre tråden....skrev et "langt" svar til deg....men mulig du ikke har sett d....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...