Gå til innhold

Vil ikke ha mme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips?

Har ei lita snuppe på straks 6 mnd. Hun har inntil forrige uke spist hver 3-4 time dagen igjennom, og har fått grøt på kvelden i en måneds tid.. Nå blir hun illsint hver gang hun ser flaska med mme og nekter å spise...kan godt være hun bare spiser 2 måltider m mme og tilsammen 3 måltider pr.døgn... Hun er heller ikke særlig glad i vann....noen som har vært borti det samme og noen tips...hun har jo fortsatt behov for mme (og hun har spist NAN siden hun kom til verden)- vi har begynt med grøt på morgen og for at hun skal få i seg noe mat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags flaskesmokker bruker du? Kan være hun synes melka kommer for sent, eller evt for fort hvis du nettopp har byttet til smokk med større hull. Min gutt var i hvertfall rasende da jeg byttet flaskesmokk. Melka kom fortere enn han var vant til, og han nektet å spise.

Skrevet

Hun bruker mam nr. 3...er 3 mnd siden vi byttet til den, så tror ikke deter det...Skal slite med å finne noen som går fortere tror jeg... Hun viser at hun er sulten og strekker seg etter flaska når jeg lager melka, men får panikk når hun får den mot/i munnen....Jeg bruker mam flaskene til maten...men har en avent som hun får vann av og, den vil hun gjerne ha.. Det er akkurat som om hun ikke vil ha melk...men hun drikker dårlig med vann så jeg er bekymret for om hun får i seg nok å drikke, og dette baller jo bare på seg, hun har nå ikke hatt avføring på over 3 døgn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...