Askepott <3 Fødeklar <3 Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Hvor lang tid tok det før dere fikk svar på foreldrepengersøknaden? Permisjonen min begynte 19 mai men fortsatt ikke fått noe svar fra Nav. Takknemlig for svar
StoltHønemor<3 Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Jeg fikk beskjed fra mitt lokale nav kontor om å ringe dem og purre om det ikke var klart før permisjonsstart..
Askepott <3 Fødeklar <3 Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2011 Tusen takk for svar Da tror jeg at jeg skal gjøre det i dag... Kjedelig at det tar så lang tid men men..
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Fikk beskjed om at det kunne ta inntil tre mnd da jeg søkte, men fikk svar etter 4-5 uker. Ring NAV hvis du ikke har fått svar ennå.
Askepott <3 Fødeklar <3 Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2011 Ringte de nå. Hadde ikke motatt søknaden før 3 mai, selv om jeg leverte den i slutten av mars. Fikk beskjed på det lokale nav kontoret her at den måtte være inne innen 1,5måned før termin. Så det burde jo holde. Hun jeg snakka med på telefon nå sa 5 uker behandlingstid, men skjønte ikke hvorfor den ikke var motatt før. Så skulle ringe meg opp igjen, så ordner seg nok Tusen takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå