Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gamle er barna deres? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal til Lalandia i Danmark hvor foreldra mine har leid hytte;)) Da vil tulla være 3,5 mnd;)

Skrevet

Vi skal også til Lalandia. Så det blir en ferie med Legoland, Løveparken og lignende. Lillebror er da 4 mnd og eldstemann er 2½. Er spent på hvordan det blir med ren barneferie, jeg er mer et byferiemenneske.

Skrevet

Vi skal også til Danmark :) Leier et feriehus på Fyn, 100 meter til stranda. Skal også tilbringe en dag i legoland. Minsten er da 1 år, og største nesten 4 år. Vi reiser sammen med en annen familie med barn, gleder meg sånn til FERIE!

Skrevet

Vi skal to uker til Sverige, har leid ett hus. Noen gode råd angående å kjøre i 5 timer? Om natta? Med en laaang pause? Eller bare gi gass?

Skrevet

vi skal kjøre til Hellas,ungen er da ca 7-8 mnd

Skrevet

Det går vanligvis helt fint. Vi har kjørt 8 timers bilturer et par ganger i året og da har de vært helt nede i 2 mnd gamle, og det har gått problemfritt. Bare kjør så lenge de sover eller er rolige. Vi stopper kun for å gi mat eller hvis de evt er urolige (det er de vanligvis ikke, bilkjøringen ser ut til å være veldig behageig og få dem til å sove mye). De ligger fint i bilstolen sin og sier klart i fra hvis noe ikke er som det skal.

Skrevet

Gutten vår er nå 4 mnd. I sommer blir vi nok bare hjemme for 26. november reiser vi 3 uker til Thailand :D

Skrevet

Vi skal en tur til utandet og ellers har vi ikke planer. Har hytte på fjellet og ved sjøen, så det blir sikkert litt tid der.

Skrevet

De er 4 mnd og 3 år forresten.

Skrevet

Vi skal til Lalandia (lolland)i Danmark vi også. Snuppa er da 6 mnd :-)

Skrevet

Vi skal en uke på et feriesenter i Danmark. Deretter skal vi på hytta på fjellet i et par uker. Hele ferien er på barnas premisser, som forøvrig er 3 mnd og 2,5 år når ferien begynner. Vi har god tid og ingen konkrete planer bortsett fra at vi må rekke ferja tur/retur Danmark.

Skrevet

Skal kjøre og besøke familie i Florø og på Stord. Ellers være hjemme i Molde. Har råd til utenlands/"egoferie" annethvert år. Så i år blir det bilkjøring og prioritere slekta og økonomien :/ ;)

Mine to er nesten 5 år og snart 6 mnd. Også spent på åssen all bilkjøringen skal gå!

Skrevet

Vi reiser til Bergen i neste uke å skal være 1 uke. Håper bare ikke askeskyen vill sette en stopper..... Ellers skal vi bare kose oss hjemme i nydelige Lofoten. :) Jenta mi er snart 7 mnd :)

Skrevet

Har du familie i florø? :)

Jeg er fra florø, men bor ikke der lenger.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Jeg og mini skal på familiens hytte i Kragerø og blir vel der mesteparten av tiden.. Vil også gjerne være en del i Oslo liker bysommeren her.

Skal vel også en tur til Mandal og besøke farfar og farmor sitt sommerhus.

Så i år blir det Norsk sommer på oss =)

Skrevet

Vi skal til Kr.sand.. 10 mnd og en på 4.5 år..

Skrevet

Med ett stykk krevende baby på 8 mnd, som ikke akkurat trives i bilen, og som slettes ikke sovner hvorsomhelst/ nårsomhelst, og en aktiv 2,5 åring i tillegg, så begrenser det seg noe i år gitt... Blir nok bare et par hytteturer (en hytte på fjellet og en hytte ved Mjøsa), og resten av sommern skal nytes i fred og ro her hjemme=)

Veldig glad for at vi ikke har forhåndsbestilt noen lengre utenlandsturer av noe slag i år ihvertfall, for det hadde nok blitt mer stress enn kos er jeg redd- så vi får heller ha det til gode til senere år, når barna selv har litt mer glede av turen også!

Skrevet

Vi skal til Gerani på Kreta i august. Da er minsten 8 mnd og storebror 3,5 år :)

Skrevet

Vi skal til Kypros, tulla er da 4-5 uker. Storebror 10 år. :-)

Skrevet

Vi bruker å feriere i florø,bergen og en tur i namsos, noen ganger sverige. Men i år blir d en liten tur til hunderfossen med barna ( de blir 6år ,4 år og 2 mnd i juli) ellers så blir d dåp i juli også. å siden mannen er sjømann så rekker vi ikke stort mer på frituren hans. drar muligens til namsos i august når han kommer hjem igjen. men sommern er fylt opp me 2 barndåper og 2 brylupp:)

Skrevet

Blir veldig mye farting i sommer. Tyrkia og Slovakia i juni og Irland (i bryllup) i Juli. Også planlegger vi en tur til Thailand med et vennepar med barn på samme alder i høst en gang. Snuppa er 5 mnd, snart en bereist liten frøken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...