C.L.H85 Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Vi skal til Lalandia i Danmark hvor foreldra mine har leid hytte;)) Da vil tulla være 3,5 mnd;)
Lemonia Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Vi skal også til Lalandia. Så det blir en ferie med Legoland, Løveparken og lignende. Lillebror er da 4 mnd og eldstemann er 2½. Er spent på hvordan det blir med ren barneferie, jeg er mer et byferiemenneske.
petite fleur Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Vi skal også til Danmark Leier et feriehus på Fyn, 100 meter til stranda. Skal også tilbringe en dag i legoland. Minsten er da 1 år, og største nesten 4 år. Vi reiser sammen med en annen familie med barn, gleder meg sånn til FERIE!
El1 Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Vi skal to uker til Sverige, har leid ett hus. Noen gode råd angående å kjøre i 5 timer? Om natta? Med en laaang pause? Eller bare gi gass?
Lemonia Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Det går vanligvis helt fint. Vi har kjørt 8 timers bilturer et par ganger i året og da har de vært helt nede i 2 mnd gamle, og det har gått problemfritt. Bare kjør så lenge de sover eller er rolige. Vi stopper kun for å gi mat eller hvis de evt er urolige (det er de vanligvis ikke, bilkjøringen ser ut til å være veldig behageig og få dem til å sove mye). De ligger fint i bilstolen sin og sier klart i fra hvis noe ikke er som det skal.
Fru Pinne Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Gutten vår er nå 4 mnd. I sommer blir vi nok bare hjemme for 26. november reiser vi 3 uker til Thailand
jippijegharfødt Skrevet 23. mai 2011 #10 Skrevet 23. mai 2011 Vi skal en tur til utandet og ellers har vi ikke planer. Har hytte på fjellet og ved sjøen, så det blir sikkert litt tid der.
Gjest Skrevet 23. mai 2011 #12 Skrevet 23. mai 2011 Vi skal til Lalandia (lolland)i Danmark vi også. Snuppa er da 6 mnd :-)
LilleBjella Skrevet 23. mai 2011 #13 Skrevet 23. mai 2011 Vi skal en uke på et feriesenter i Danmark. Deretter skal vi på hytta på fjellet i et par uker. Hele ferien er på barnas premisser, som forøvrig er 3 mnd og 2,5 år når ferien begynner. Vi har god tid og ingen konkrete planer bortsett fra at vi må rekke ferja tur/retur Danmark.
Gulljentene Skrevet 23. mai 2011 #14 Skrevet 23. mai 2011 Skal kjøre og besøke familie i Florø og på Stord. Ellers være hjemme i Molde. Har råd til utenlands/"egoferie" annethvert år. Så i år blir det bilkjøring og prioritere slekta og økonomien :/ Mine to er nesten 5 år og snart 6 mnd. Også spent på åssen all bilkjøringen skal gå!
*NordNorge* Skrevet 23. mai 2011 #15 Skrevet 23. mai 2011 Vi reiser til Bergen i neste uke å skal være 1 uke. Håper bare ikke askeskyen vill sette en stopper..... Ellers skal vi bare kose oss hjemme i nydelige Lofoten. Jenta mi er snart 7 mnd
Flaggermusa Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #16 Skrevet 23. mai 2011 Har du familie i florø? Jeg er fra florø, men bor ikke der lenger.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 23. mai 2011 #17 Skrevet 23. mai 2011 Jeg og mini skal på familiens hytte i Kragerø og blir vel der mesteparten av tiden.. Vil også gjerne være en del i Oslo liker bysommeren her. Skal vel også en tur til Mandal og besøke farfar og farmor sitt sommerhus. Så i år blir det Norsk sommer på oss =)
MrsBlidfis Skrevet 23. mai 2011 #18 Skrevet 23. mai 2011 Vi skal til Kr.sand.. 10 mnd og en på 4.5 år..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. mai 2011 #19 Skrevet 23. mai 2011 Med ett stykk krevende baby på 8 mnd, som ikke akkurat trives i bilen, og som slettes ikke sovner hvorsomhelst/ nårsomhelst, og en aktiv 2,5 åring i tillegg, så begrenser det seg noe i år gitt... Blir nok bare et par hytteturer (en hytte på fjellet og en hytte ved Mjøsa), og resten av sommern skal nytes i fred og ro her hjemme=) Veldig glad for at vi ikke har forhåndsbestilt noen lengre utenlandsturer av noe slag i år ihvertfall, for det hadde nok blitt mer stress enn kos er jeg redd- så vi får heller ha det til gode til senere år, når barna selv har litt mer glede av turen også!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 24. mai 2011 #20 Skrevet 24. mai 2011 Vi skal til Gerani på Kreta i august. Da er minsten 8 mnd og storebror 3,5 år
BareMeg73 Skrevet 24. mai 2011 #21 Skrevet 24. mai 2011 Vi skal til Kypros, tulla er da 4-5 uker. Storebror 10 år. :-)
fox`y Skrevet 24. mai 2011 #22 Skrevet 24. mai 2011 Vi bruker å feriere i florø,bergen og en tur i namsos, noen ganger sverige. Men i år blir d en liten tur til hunderfossen med barna ( de blir 6år ,4 år og 2 mnd i juli) ellers så blir d dåp i juli også. å siden mannen er sjømann så rekker vi ikke stort mer på frituren hans. drar muligens til namsos i august når han kommer hjem igjen. men sommern er fylt opp me 2 barndåper og 2 brylupp:)
Isola&Lille+julegave Skrevet 24. mai 2011 #24 Skrevet 24. mai 2011 Blir veldig mye farting i sommer. Tyrkia og Slovakia i juni og Irland (i bryllup) i Juli. Også planlegger vi en tur til Thailand med et vennepar med barn på samme alder i høst en gang. Snuppa er 5 mnd, snart en bereist liten frøken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå