StoltHønemor<3 Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg er høygravid om to dager(!!!) og har litt å gjøre ja.. Jeg ordner meg bursdagsgave til min mann, og det er ikke bare bare å få den gaven fraktet hjemat. Jeg må på ikea for å gjøre ferdig barnerommet slik at det blir ferdig for jeg VIL ha det ferdig nå Trener med valpen, og virkelig trene med valpen. (må få henne husren nå) så ellers er alt bra:p Fikk bekreftet fra NAV at papirene blir gjort riktig på siden jeg klarte å huke av feil luke. Så det er bra Så fikk jeg beskjed om at jeg får utbetalt sykepenger for hele mai måneden,så det får jeg vel kl 12 eller 16 eller i morgen Etterlengtet! Ellers er formen min generelt bra, kjenner litt vonde tak i ryggen innimellom men det er nok fordi jeg har bøyd meg for mye nå. Så jeg skal ikke gjøre stort annet enn å slappe av og IKKE gjøre mye husarbeid. Det får min mann ta nå! Han er overrasket over hvor mye jeg står på selvom jeg er så langt på vei nå, så han vil selv at jeg skal ta det med ro nei, rote-innlegg... Ha en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå