Gå til innhold

Skal ha mitt 4. ks i sommer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har aldri før gruet meg, men denne gangen gjør jeg pluttselig det.

Alle maser jo sånn om hvordan det går ann med 4 ks, at det er så mangen komplikasjoner med ks osvosv.

Nå har vi jo 3 nydelige barn og venter vårt 4:-)

men denne gangen er tankene heller over på, tenk om det skjer noe med meg, tenk om alle de 4 barna må vokse opp uten mamma. Tenk hvis det og tenk hvis det!!!!

Andre med mangen ks og hvordan blir dere møtt av leger, familie og venner med reaksjoner???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha mitt 3. til sommeren, og som deg så gruer jeg meg. Mye mer nå som det blir planlagt, med de to andre så ble det akutt.

De reaksjonene jeg har fått er bare positive. At det er bra at jeg nå får planlagt og slipper gå gjennom det samme som jeg har gjort før.

Så lenge legene sier det er greitt så er det ingenting i veien for et 4. KS, regner med du hadde fått beskjed om de ikke anbefalte det.

Men jeg skjønner tankene dine. Jeg er også redd for at noe skal skje med meg eller barnet under operasjonen. Men jeg tror og håper på at det blir en fin opplevelse.

Skrevet

så koselig med svar:-)

ja legen som opperert snitt 3 burde vel skrevet i notatene OM jeg ikke burde få fler! det er ikke blitt notert. MEN nå, forteller jormødre osv at jeg kan få sterelisert meg under opperasjonen ved ks. Men jeg VIL absolutt ikke det. Vil ikke gå rundt resten av livet å vite jeg IKKE kan få fler heller.

Da er det evt bedre å vente noen år OM vi ville hatt fler og ikke få en til om under ett år, hehe.

Alle mine 4 ks blir jo på under 4 år.

Lykke til, til deg også.

Når og hvor skal du føde?

Skrevet

Siden det er planlagt så blir det på Stord, men har ikke fått termin enda. Skal tilbake til ultralyd 9 juni og da håper jeg de bestemmer seg. Det bli en stor unge denne gangen også så de trenger ikke vente så lenge for min del :-)

Jeg vurderer sterilisering siden de allerede har meg åpen der, Men jeg har ikke bestemt meg. Det blir iallefall ikke flere barn, tre er nok og jeg blir ikke yngre.

Skrevet

hos oss lurer vi da heller på om evt faren skal sterelisere seg. det går på en måte ann å fikse igjen OM vi skulle ombestemme oss, han vi jenter gjort det er det ingen vei tilbake...

Skrevet

er samme tråd dette som inne på 2.tri...

er det ikke fler her inne på 3 tri, så skal ha mange ks eller opplevelser rundt ks de vil dele med meg og andre?

Jeg har selv bare hatt posetive ks opplevelser og har jo allerede hatt 3ks og skal ha mitt 4 ks på 4 år, meeen denne gangen er jeg LIVREDD!!!!!

hører om folk sine livmorer som holdt på å revne, det medfører at baby dør uansett og mor evt blør i hel om man ikke er på sykehuset... USHHHH! jeg får helt panikk jeg.

Er det fler med skrekkelige tanker når det nærmer seg fødsel og ks???

Skrevet

Jeg skal ha mitt andre KS om noen uker. Har termin 26 juni men blir startet litt før regner jeg med, får dato på tirsdag. Grunnen til KS er at baby ligger i tverrleie. Første KS var katastrofe KS så det ble veldig haste haste og jeg ble lagt i narkose.Etter KS glemte legen(e) kompress og kniv inni magen min, dette resulterte i at jeg fikk infeksjon. Så måtte ligge nesten tre uker på sykehus med antibiotika. Hadde veldig vondt etterpå. Håper dette gangen at det ikke blir like vondt siden det er planlagt.

Kan dere fortelle meg litt om planlagt KS, hvordan det foregår fra A til Å? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...