Gå til innhold

Alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om man kan drikke alkohol når man går på synarela og puregon? Ikke at det er noen krise om det ikke går, men bare lurer da jeg er bedt i en bursdag å et utdrikningslag de neste 2 helgene :) Dropper lett alkoholen hvis det er tilfelle :) Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

har ingen anelse om det har noen innvirkning om man inntar alkohol, men under mine forøk har jeg tenkt at det skal i alle fall ikke få ødelegge så jeg holdt meg unna. Ble litt styr ut av det da for alle maste jo om hvorfor jeg ikke drakk og så kom de vanlige" Åhh du er graviiiid du" Det er kjipt men man får enten være ærlig om man hva man holder på med eller juge så nesa blir superlang :-)

Lykke til!!

Skrevet

Sniker litt fra 2. trimester og deler min erfaring. Jeg holdt meg helt unna alkohol når jeg gikk på puregon, og drakk bittelitt i bursdag som jeg var i mens jeg gikk på synarela. Har et supert triks om du ikke vil ha så mye mas på hvorfor du ikke drikker. Sørg for å ha halvfullt glass og bare nipp til det hele kvelden. Lat som om du drikker og skål når alle skåler. Det er ingen som legger merke til hvorvidt du fyller opp glasset ditt eller ikke. Spander gjerne litt av din vin på andre som etterhvert vil smake evt. går tom, så blir ikke flaska di stående full ;-) Når stemningen stiger utover kvelden må du passe på å følge den litt, om du skjønner.. Ikke bli stille og rolig ettersom du egentlig ikke er særlig full, men spill litt med..hehe. Tro meg, det funker ;-) Når andre evt. skal videre til byen kan du bare skylde på hodepine el.l. og si at du bare drar hjem... funket for meg i alle fall!!

Skrevet

Thihi!!

Høres ut som en super måte å gjøre det på :-)

Skrevet

Jeg spurte på klinikken,og de sa at par glass vin gikk fint:-) (Hvis det er for at du ikke vil at noen skal lure på hvorfor du ikke drikker,kan du jo kjøpe alkoholfri vin,ikke lett å se på flaska at det er alkoholfritt)

Skrevet

Ringte klinikken min da jeg sprayet i julen og spurte om dette, jordmoren bare lo og sa at jeg bare skulle drikke og kose meg i julen, men etter uttaket kunne jeg ikke det. Holder til i stockholm, så det varierer litt hvor og hvem jeg har spurt. Spurte også i Tromsø da vi holdt til der, der var det nulltåleranse!

Skrevet

Tusen takk for svar =) Tror jeg skal nyte et par glass vin, å prøve å slappe av :) Tenkte jeg skulle høre me sykehuset, men de har ikke vært så lett å få tak i de siste dagene!

Skrevet

Hei. Jeg holdt meg helt unna alkohol de 5 første forsøkene hvor alle endte negativt. På 6 forsøket, så prøvde jeg å slappe av og nyte livet litt mer. Ble noen glass vin mens jeg gikk på både sprøyter og synarela, og jammen ble det ikke positiv test:-) lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...