Gå til innhold

Flergangsfødende som fryser?

Anbefalte innlegg

Jeg går nå inn i min 10 uke og jeg fryyyyyyser! Føles som skikkelig indre frost og varm te og ullteppe virker ikke! Om kvelden må jeg legge meg med varmeflaske for min kjære er ikke varm nok! Denne frysingen og ekstremt vonde/ømme pupper er de eneste symptomene jeg har.... Noen som vet om jeg kommer til å fryse i 7 mnd til? Eller vil det gi seg om 2-3 uker?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143253752-flergangsf%C3%B8dende-som-fryser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Dette er mitt 1. svangerskap, men jeg fryser også noe grusomt! Føles som at jeg har feber. Brennende-frysende følelse i huden. Det er visst fordi temperaturen stiger 1. del av svangerskapet. Vet ikke akkurat når den stabiliserer seg, men må vel være i løpet av de første ukene/mnd? Noen som vet?

Slik hadde jeg det også! Kan ikke huske det var slik med de andre to, men denne gangen gikk jeg altså rundt og var konstant kald i ganske mange uker ( og det var jo mars/april og ikke så veldig varmt ute).

Det gav seg etter noen uker altså!

Hei!

Jeg har hatt sånn i alle mine svangerskap. Jeg husker ikke helt når det gir seg, tror det er omtrent samtidig som kvalmen gir seg. :) På slutten av svangerskapet var det omvendt for meg, jeg var varm hele tiden :)

Men aner ikke om dette er noen regel, alle svangerskap er forskjellige!

Annonse

Frøs forrige gang til jeg var 12+0. Så svettet jeg helt frem til fødselen. I dag er jeg 12+1 og fryyyyyyser. Samme frostriene som om jeg hadde hatt 40 i feber. Er helt grusomt. Aldri møtt noen som har hatt dette problemet, så artig å se at det er andre som har samme symptomet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...