Gå til innhold

Kan datteren min hete Anna når jeg selv heter Anja??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller blir det utrolig rart og dumt? Er så utrolig glad i navnet Anna, og skulle virkelig ønske jeg het noe annet selv nå... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville aldri gjort det. Det er utrolig likt, bare en bokstav som er byttet ut. Men jeg vet om folk som har kalt barna sine Maja og Kaja, Ola og Oda.. Så det er fullt mulig, men jeg ville aldri gjort det.

Skrevet

Ja! Det synes jeg. Anja kommer av Anna, og da kan man jo se på det som oppkalling:)

Skrevet

Klart hun kan! Bare koselig, det :-)

Skrevet

Synes Anna var et utrolig fint navn.... Synes du skal gå for det!

Gjør ikke noe at det er litt likt synes jeg da....

Skrevet

Takk for svar, jenter! Og da skal jeg jammen vurdere det litt mer ordentlig igjen. Så for meg at det ville bli totalt nedstemt, siden navnene er så like. Har liksom tenkt at Anna var et navn jeg definitivt ville ha på jenta mi, men at det ikke går siden jeg heter Anja. Har ei jente som heter Sarah og en gutt som heter Adam fra før, så synes Anna klinger så godt med søsknene også.

Da slenger jeg ihvertfall Anna inn på "potensielle-navn"-lista! :-)

Skrevet

Synest det er kjempefint når navnene klinger isammen jeg:)

Det passet fint til dere alle sammen:)

Skrevet

Klart det går an!

Anna er forresten et kjempefint navn. Hos oss er Anne øvert på liste i skrivende stund, men vi har fortsatt tid til å ombestemme oss, i og med at barnet ikke er unnfanget ennå...

Skrevet

Hva med Vanja? :P

Skrevet

Jeg ser absolutt ikke noe problem med det:)

Skrevet

Anna er et nydelig navn! Klart du kan kalle datteren din Anna selv om du heter Anja! Koselig med oppkalling.

Skrevet

Det er klart.. Her jeg bor har et par kalt sønnen det samme som faren + et mellomnavn, og kalt dattera det samme som moren + et mellomnavn.. Men akkurat det er jo egentlig litt spesielt igrunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...