Gå til innhold

hei beskyttet av engler:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oki:) Takk:) Blir spennende fremover :) Grugleder meg litt til å bli gravid, men gleder meg mest selvfølgelig. eneste grunnen jeg kvir meg litt for er fødselen :S kan dukanskje se noe angående det eller er det for tidlig?

Takk :) skal prøve å ikke tenke for mye på det:) Hmmm har faktisk blitt spådd en gang før og at det virker noen som "passer " på meg, og er her for meg :) men har følt sånn noen ganger at det er det og faktisk:) Lurer på om det kanskje er min farfar!

Innlegget kom visst ikke opp:( men det som jeg skrev er at har blitt spådd før at jeg har en rundt meg som "passer" på meg :) og har følt det av og til og:) lurer på om det kan være min farfar:)

Men kan du se hvordan foreldrene til min samboer tar det når de får vite at vi er gravide? Har bare vært sammen i 1 og ett halvt år. og hvordan mine foreldre tar det og?

oki:) Håper det er min far som får sjokk da :P bedre når det er noen man kjenner som får sjokk enn noen man ikke kjenner sååå godt ;) hehe. men får nå se:) du skal nå få en tilbake mld:)

Hvis du for opp andre ting som generelt, blir jeg gla for det og:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...