Gå til innhold

hei beskyttet av engler:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om du kunne se graviditet på meg?? og kjønn? Skal begynne på pergo i juni. ser du om det kanskje klaffer da? Født 030584

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg :) får opp at du ikke trenger å vente lenge før du får positiv test føler at før aug. så er du allerede gravid ;) lykke til

Skrevet

Tusen takk for svar:) Men ser du noe om jeg kommer til å beholde spiren i 9 mnd? At graviditeten kommer til å gå bra?

Klem

Skrevet

dytt

Skrevet

får opp masse positivt rundt hele graviditeten :) men du kommer til å kjenne smerter i ryggen de 2 siste mnd. men d er ikke farlig for deg og baby :)

Skrevet

får opp masse positivt rundt hele graviditeten :) men du kommer til å kjenne smerter i ryggen de 2 siste mnd. men d er ikke farlig for deg og baby :)

Skrevet

Oki:) Takk:) Blir spennende fremover :) Grugleder meg litt til å bli gravid, men gleder meg mest selvfølgelig. eneste grunnen jeg kvir meg litt for er fødselen :S kan dukanskje se noe angående det eller er det for tidlig?

Skrevet

d er noen som sier slapp av ikke vær redd dette går kjempe fint jeg er her og passer p deg. heh :) d går bra ikke bekymre deg du :)

Skrevet

Takk :) skal prøve å ikke tenke for mye på det:) Hmmm har faktisk blitt spådd en gang før og at det virker noen som "passer " på meg, og er her for meg :) men har følt sånn noen ganger at det er det og faktisk:) Lurer på om det kanskje er min farfar!

Skrevet

Innlegget kom visst ikke opp:( men det som jeg skrev er at har blitt spådd før at jeg har en rundt meg som "passer" på meg :) og har følt det av og til og:) lurer på om det kan være min farfar:)

Men kan du se hvordan foreldrene til min samboer tar det når de får vite at vi er gravide? Har bare vært sammen i 1 og ett halvt år. og hvordan mine foreldre tar det og?

Skrevet

de vil bli stolte :) ser en mann som får sjokk men er ikke sikker p om d er din far eller om d er hans :/ men sjokket går fort over :)

Skrevet

oki:) Håper det er min far som får sjokk da :P bedre når det er noen man kjenner som får sjokk enn noen man ikke kjenner sååå godt ;) hehe. men får nå se:) du skal nå få en tilbake mld:)

Hvis du for opp andre ting som generelt, blir jeg gla for det og:)

Skrevet

jeg skulle gjærne sett mye mer p dg men jeg er hjemme med sønn idag. blitt syk så jeg bruker tid p dere når han ligger å sover eller slår seg til ro med disney channel :))) hehe

Skrevet

Oki, det er fullt forståelig:) Håper sønnen din blir frisk igjen snart :)

Ha en fin dag videre:) og takk for hjelpen:) setter veldig stor pris på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...