Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei kjære deg jeg vil grine. får opp at du er en del lei deg pga mannen din. får opp at du ikke føler han gir deg dn opmerksomheten du trenger fra han. at du føler han tar avstand? men får opp at han vil få seg en støkk og gjøre noe med d. får ikke opp noe brudd men mye blanda føelser på deg.

håper følelsene mine tar feil nå og at du har d bra :)

vil du se p meg og sambo? enything? 300388 meg han 140787

Hei snuppa :)

Vil vil gi deg en tilbake melding om noen andre også vil svare ::D

seff ser eg tilbake :D

Håper eg også får rett på deg :P

blir veldig surrete i hode av å se på deg, akuret som veldig masse frem og tilbake..

Men ellers et ganske bra forhold, men dere har mye mer godt i vente :)

får opp stress, mulig du stresser med noe som kan hindre mer kjærlighet?

mye å gjøre, kunne du ikke heller tatt en kveld i armkroken til din kjære?

eg får iallefall inn at du vil ha mer, men en liten blokk kommer opp for at eg kommer igjennom den du liker.. :(

tusen takk klompen <3

d har vært mye i helgen :( uønsket besøk av uniformerte damer. får hjertet i halsen av alt. sambo har hatt et tøft liv før han kom sammen m meg. og komt seg veldig bra utav alt. så kommer missforståelser blæ... håper d tar slutt snart.

Annonse

Hei! Er litt halvfersk på dette her. Har ikke brukt intuisjonen på noen år, så mulig at jeg er litt rusten. Bær over med meg om jeg er helt på jordet. Signerer med anonym, for jeg orker ikke alt maset her inne :-). Tøffe dere som signerer med nick. På sikt gjør jeg kanskje det jeg også...

Litt snodig dette her, for jeg får følelsen av at du er singel, samtidig som følelsen sier meg at du har en mann i livet ditt. Det er ikke det helt store, men det kommer nok til å vare en stund til. Ingen store høyder og heller ingen dype daler. Et forhold som bare er der...

Ser for meg en skikkelig forelskelse om noen år - i en annen mann enn han jeg ser for meg rundt deg nå.

Føler meg litt schizofren, men får du noe ut av dette?

Anonym: Eg fikk ikke noe av det som du sog på meg til å falle på plass, men man vet aldri :P

Eg har en samboer i mitt liv og er veldig IN LOVE WHIT HIM :P

BAE:

Min mann kunne gjerne tatt litt mer av det vanelige vi gjør i en hverdag, uten om jobb... Som vasking av hus eller unger, ut med hunden eller kansje bare ligge ungene EN dag.. Og ikke slenge seg ned på sofaen forvente at middagen skal stå ferdig når han kommer hjem, eg skal rydde etter han og stelle ungene og legge de, når de er lagt så stikker han på data`n (men ikke missforstå for han kan vere en sikkelig kose klump også) :P Men inni mellom må eg ha mer, så iløp av 1 dag er eg helt kake når eg er ferdig :P

Så ja eg får opp det som du sa ganske riktig, ut i fra det du skriver kjenner eg meg igjen.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...