Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 og jeg tror sannelig neglene kommer til og falle av:( Hvor lang tid tar det før de i tilfelle gror ut??
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Sønnen min klemte to tær i påsken. Etter en uke eller to ble det tydelig at neglene var løse, og jeg limte plaster tett på som holdt det stramt. Da holdt de seg på plass litt til. Men jeg lot han ikke bade uten badesko... For 4-5 dager siden (da hadde det altså gått en måned) falt de helt av - men da hadde det kommet en liten negl på plass under hver av dem. De er bare halvparten så lange som de normalt trenger å være for å dekke det følsomme området, men han sier det ikke er vondt lenger.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Om du lager et lite hull i hver negl slik at blodet kommer ut og trykket letter, så er det ikke sikkert at du mister dem i det hele tatt! Du kan lage hull enten ved å "borre" med en spiss nål eller ved å smelte ved å varme opp en nål eller binders i flammen på et lys. Jeg har bare prøvd "borremetoden" og det tar litt tid, men når du kommer gjennom neglen så tyter det ut en god del blod, smerten letter og neglen blir sittende. Mulig at det er for seint for deg å gjøre det nå, men verd et forsøk kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå