Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 det stopper seg, fordi plutselig mens man holder på å se så kommer tvilen inn, den samme tvilen dere har siden dere spør. Jeg kan føle energier på mennesker, men det skal jeg vedde for at alle dere som spør kan også. Vær klar over at vi som "ser" kan se veldig feil, når jeg har sett på flere så begynner det å stokke seg fort, derfor tar jeg bare noen raskt mens jeg er i rette modus, deretter velger jeg å stoppe. Jeg skal prøve å hjelpe de av dere som popper opp foran meg en annen gang, men nå er det natta Jeg ønsker alle på forumet godt og håper dere velger å stole aller mest på dere selv, jeg og slike som meg har egentlig bare den oppgaven; å vise dere at dere har svaret selv, når du leser noe og det gir gjenklang inni deg rører deg så du får tårer, da er det noe der, som du vet under alle lag Også er det det å stole på det da! Det jobber jeg også med, hver dag God natt
-mtp- Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 du har så rett God natt til deg også, er natt her og om ikke så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå