mariabee Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Hvor er det bra utstyr, men som ikke koster skjorta og hvor finner man album med goo plass?
Snellamedto Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jeg bruker disse, men det er mest pga utvalget, ikke så fantastisk billig kanskje (dog bedre og billigere enn panduro): www.papirloftet.no www.kreativhobby.no www.scrapshop.no www.unikhobby.no (fantastisk butikk på Hamar!!!) Billig å betille fra utlandet, men ofte dyrere porto. F.eks.: www.addictedtoscrapbooking.com Eller ebay, for stæsj etc. Det er billig!!
mariabee Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2011 Tusen takk :) Ja panduro vet å ta seg betalt, derfor jeg ser litt etter alternativer! Hvilke type album anbefaler du? Har lyst til å lage for første leveåret til jenta vår, hun er nå 6mnd og vil sette i gang. Er d best med ringalbum, sånn at man bare kan sette inn lommer? De som feks er på papirloftet..
Solstråle_76 Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Jeg handler endel fra Bikuben.no (største butikken i Norge), papir-hobby.no, papirloftet.no ol. Blomster bestiller jeg fra Iamroses.com el wildorchidcrafts.com. perler/bling har jeg handlet fra BobityBoo GemCrafts funnet via ebay. Kan være lurt å logge seg inn på scrapping.no og sjekke forumet. Der selges mye forskjellig noe billigere enn i butikkene. Ellers er det kjekt å se etter tilbud, for det kan fort bli dyrt! Jeg har og printet ut diverse bilder va figurer, dyr ol på litt tykkere ark enn vanllig kopiark for å bruke som pynt. Funker veldig greit:-) PS: Panduro er veldig dyr på scrappeting, så anbefaler å sjekke andre butikker først. Lykke til med scrappingen.
Snellamedto Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Album har jeg ikke så mye peiling på dessverre.. Kjøper bare ringalbum med sorte ark jeg (kvadratiske), scrapper rett på. Jeg lager mest kort, men driver også nå med babyalbum for knøtten på 4 mnd. Veldig koselig :-) Tenkte å lage flere album, spørs hvor selektiv jeg klarer å være med fotoutvalget, hehe. Men f.eks 0-6 mnd og 6-12 mnd. Evt 0-3, 3-6 og 6-12.
Gutt 08 Jente11 Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 www.cchobby.no Billig og bra! Beste nettstedet jeg har funnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå