Gå til innhold

lyst og se kjære anonym?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,lust og se på meg oxo?kjærlighet,økonomi,flere barn og kjønn.jeg er f.28.04.82 min mann 10.01.81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det kan godt se ut til at det er flere barn på dere, men kanskje dere skal samle dere sammen dere i familien slik den er nå. Er mannen klar for en til?

Økonomi? prioriter; familie foran alt annet, tid og ro foran hastverk lastverk...øke materiell formue

Noe så idiotisk..fikk opp en campingvogn-? Enten så er det fordi dere hadde hatt godt av å bo i en liten husvogn en periode, dere i familien,,nå føler jeg en jente, liten. Er jeg på bærtur eller vet du det, at det er en jente på lur, nå tror jeg jeg fikk ordentlig tak på noe?

Campingvogn kan også komme opp som bildet på at det er litt tett nå, litt luft ville vært godt. Det kan hende bare noe så enkelt som å rydde huset for gammelt, gi bort og selge vil løfte energien deres godt. Fikk lyst til å åpne vinduer og la vinden lufte. Dette skrev jeg med tanke på kjærlighet, lufte, kvitte seg med, lettere energier. Også samle dere i kjernefamilien, se for deg at du putter dere i familien innenfor en sirkel etc, affirmer på dette, øvrige generasjoner er utenfor, eller bør være det, dette er ikke negativt ment, og trenger ikke være noe negativt med øvrige generasjoner, men du mannen og barna deres.

Jeg har sett på deg før for en god stund siden følte jente da og, det kan også være deg som liten jente,,,,jeg har det med å få kontakt med barn, også i voksne. En annen tanke som slo meg og som jeg velger å dele .. jenta som kommer vil trenge styrken deres, kanskje fordi hun er veldig åpen, forstår du, det kan også være deg jeg får inn, uansett en veldig fin feminin yndig energi

Godt til deg Aurora

Skrevet

Vi ikke planer om noen barn enda,vi har en liten gutt på kun 6uker.Men samle familien ja,vi driver og leter etter min manns familie da,kanskje det er det du får opp.Vi er ganske samla vi.Vi har et nytt og ganske stort hus,campingvogn er noe min mann vil kjøpe men ikke jeg.Jeg ønsker meg eller ei hytte.Har ryddet huset og gitt bort en del leker og klær til utlandet.

Som lita jente så var jeg veldig åpent..jeg sanndrømte veldig og veldig om døden.Får det skjedde.Noe som var veldig skremmende...kanskje det er meg som lita jente du får opp siden jeg er åpen og lett da.

Har jobbet mye med døden etter min svigerfar ble drept for snart 3 år siden...jeg drømte det ca 1 år før han ble drept...fargen og biltypen stemmte...var ganske fælt,min mann ble rett og slett livredd.

Ellers så kan det være at vi får ei jente?men tror nok at jeg er en typisk guttemamma.

Tusen takk for at du tok deg tid.

Skrevet

Takk for tilbakemelding, da forstår jeg det jeg følte.

Jenta kan godt være deg, da ligger alle evner du trenger der, i hun, det er bare å ta kontakt med deg selv aurora, du trenger hverken kort eller noe annet.

Lykke til på din vei, ikke vær redd for alle dine skatter, døden er egentlig ikke noe å frykte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...