Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må bare høre litt, for folk sier så forskjellig.... men er det skadelig og ta solarium i 20 minutt kun ett par ganger....

skal til kreta om noen uker, og vil gjerne få litt grunnfarge, så jeg ikke blir så lett solbrent.....men tørr ikke gjøre det før jeg vet m det er ok...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Det går helt fint å ta solarium. Har spurt legen og jordmora mi om dette, og så lenge man ikke overdriver så går det greit :)

Skrevet

Men nr 1 og 2 tok jeg ikke sol. men med nr 3 og 4 har jeg gjort det. eneste er at man ikke skal bli for varm. er fare for overoppheting av barnet/forstervann. men i dag er det jo mangen solarium med veldig gode vifter. Ellers er det VELDIG lett å få pigmentflekker, disse går aldri bort igjen. En venninde av meg dro til syden under svangerskap og ble full av det i hele ansiktet, hun angrer så bare det!!!! flekkete over alt! så pass på, dette kan skje alle og veldig lett i syden.

Pga det velger vi å heller vente til nr 4 er født før vi reiser til syden. jeg vil ikke bli flekkete.

Skrevet

oki, tusen takk for svar... det har vært noen uker med skikkelig sommer her og jeg har fått en del brunfarge i ansiktet...men ingen pigmentflekker.... da får jeg det vel heller ikke i ansiktet når jeg reiser til syden+ mulig jeg får andre plasser da...hmmm men magen skal jeg ikke sole i syden noe særlig likevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...