Gå til innhold

Hei, Anonym! Lyst til å se om du får opp noe på mine spm?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fdato: 280881

1. Termin 17. juni. Når fødsel? Hvor stor baby?

2. Blir arbeidene med huset utvendig ferdige til babyen kommer slik at vi kan slappe av og nyte ny baby og de to storebrødrene i sommerferien?

3. Jobb. Når får jeg ny jobb? Innen hva?

4. Økonomi. Ok eller bør vi være ekstra forsiktige i sommer/høst/vinter?

Det ble mange spm, men hadde satt stor pris på om du hadde hatt tid og lyst til å se på noe av det iallfall, om ikke du orker alt:) På forhånd, takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om det blir stående litt igjen av en vegg, fikk et metaforsik bilde opp av en vegg som hadde en firkantet flekk som ikke var malt, det betyr ikke at det kommer til å skje, men jeg fikk lyst til å si dette; om det står igjen en liten flekk så skal dere lære dere å nyte nuet, derfor kan det hende at nr. 3 kommer noe før termin, eller termin, men at dere ikke har rukket alt. Da lar dere det være, det nye barnet vil bringe med seg ny energi, og det blir nok å nyte for dere alle sammen, nyt det viktigste i livet. Familie prosess som er fin føler jeg.

Føler at barnet er noe større enn gjennomsnittet, ikke veldig stor, men over 3500gr

Føler dere har god kontroll på økonomi føler ikke noe varsellamper der jeg, jobb på deg, fikk opp bildet på landskap-kontor-vinduer-stål- vet du det var ikke lett, "store vinduer"...Kanskje du får noe ut av det.. tid..helt umulig å få tak i, men det ligger ikke som overraskende for deg føler jeg

Skrevet

Hei!

Tusen takk for svar:) Liker veldig godt å lese svarene du gir her inne, og det var et godt svar å lese det du ga meg også. Kjenner nok i grunnen selv også at vi trenger å roe ned og leve i nuet. Det har blitt en del framoverseing i det siste, og man glemmer litt nuet...

Godt å høre ifht økonomi.

Ifht jobb blir det spennende å se... Jeg vet helt klart at jeg er nødt til å finne meg en ny jobb i løpet av permtiden, så det blir ikke noen overraskelse, men akkurat nå vet jeg ikke helt hva jeg vil eller hvor jeg ønsker å jobbe... Mulig du kanskje ser jobben der jeg jobber idag med store vinduer osv?? Ellers er det en del nye "industribygg" rundt omkring i byen her nå, og de er i grunnen alle med store vinduer osv og ligner på hverandre...

Takk igjen:) Kjempehyggelig å få så utfyllende svar av deg. Gir gjerne tilbakemld til deg etter hvert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...