Gå til innhold

Noen som vil ta en titt på meg ? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte på deg, og fikk litt "stikkinger" øverst i ryggen, mellom skulderbladene, skulle du senket skuldre?

Jeg vet ikke hva 2 pp står for, SA er spontan abort, ikke sant? Stol på livsprosessen, du trenger ikke leve i fortid, det som er skjedd er over, jeg føler ingen hindring på graviditet, utenom "stiv øvre rygg-stikkinger"

Akupunktur for å løsne, eller massasje, nyte sommeren med den man slapper av med, la livet være livet

Blir ikke overasket om du får en jente i 2012

Stemmer faktisk at jeg har hatt litt vondt i ryggen..men det har vel så å si godt over nå, 2 pp etter sa = Andre prøveperiode siden spontanabort.

Jeg henger ikke så mye igjen på saen nå lenger, har det veldig fint, men føler meg litt på scratch igjen..

Har blitt spådd over mail for 3-4 uker siden eller noe, er spådd en jente mellom mars og mai 2012.. så skremmer meg litt alt du treffer på her :D hehe..

Annonse

**Bellasnella** ;

Da er det vel homeopatien som hjelper oss da ? For vi har bestemt oss for at hvis ikke spiren sitter på neste, så skal vi til homeopat og få hjelp.

Den sitter nok ikke nå heller, har ikke vært noe flink med sex denne gangen :/ Rett å slett fordi jeg ikke ønsker å være gravid på sydenturen tidlig i Juni :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...