Blabb00 Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Hun krabber og har gjort det siden hun var 7 mnd. Hun reiser seg. Går rundt bordet, og med gåbilen sin. Hun sier mamma, pappa, bø.. Hun spiser brødskive selv og drikker fra flasken selv. Sikkert noe jeg har glemt.. Men, hvordan er deres babyer på denne alderen? Hun slår seg jo heeeele tiden stakkar
MikkelRev Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jenta mi er 8,5 mnd! Hun har krabbet siden hun var 6mnd Går rundt bordet med god kontroll Reiser seg opp og ned som hun vil Holder seg med en hånd Går med briovogn Klapper når vi sier klappe, samme med å vinke Er svært opptatt av øyner og ører Elsker å klatre opp på ting, som sofa Spiser brød selv og drikker selv Gikk tre skritt på selveste 17mai, men vil helst gå mens vi holder henne i ei hånd Klarer å stå alene lenge, men vil helst holde seg med en hånd Det var jenta mi!
Mammahjertet <3 Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Jenta mi er ca 9,5 mnd. - krabber. Startet med det like før hun ble 9 mnd og er som en rakett. Før det aket hun seg lenge. - reiser seg opp konstant og prøøver å gå langs med bordet i blant. Men er ikke helt stødig på å bevege beina bortover enda. Tror ikke hun går på en stund enda. - sier der eller "dæ" og peker når hun lurer på hva noe er eller vil bort til noe. Og det vil si 1000 ganger om dagen - vet hvor mange ting er hvis jeg spør om de. F.eks, hvor er pusen, bok, dokka, Tussi, kua osv... Og hvis jeg spør om hun ser pip-pip så ser hun ut vinduet og peker hvis hun ser en - sier mamma og pappa, men ikke ofte. Mest når hun vræler - spiser litt brødbiter selv.
Blabb00 Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2011 Vinke og klappe glemte jeg Også reiser hun seg hvor hun vil, og holder seg bare med en hånd. Å så flinke barn dere har Så morsomt å se hvor mye de forandrer seg i denne tiden. Helt magisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå