bambi78 Skrevet 22. mai 2011 #1 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei jenter. Jeg har et sporsmal jeg haper noen kan svare pa. Har akkurat gatt igjennom cytotec behandling etter MA da kroppen min var i uke 11+2. Dessverre viste det seg at embryot ikke utviklet seg etter uke 5-6 og man sag heller ikke hjerteaktivitet. Sa sitter jeg igjen med funderinger vad som skjedde i uke 5-6 og husker at jeg akkurat fatt vite jeg var gravid og var til min forste legetime hos fastlegen. Urinproven viste utslag pa bakterier og ble sendt til Ulleval for dyrkning. Jeg skulle fa beskjed for paske hvis jeg trengte a.b. Det viste seg at jeg hade en pagande Urinveisinfeksjon (uten symptomer) men dessverre glemte vikaren ringe meg for pasken og pasken gikk uten at jeg fikk behandling. Mandag morgen ringte fastlegen og beklagte at jeg blitt glemt og jeg ble satt pa en kur amoxillin. Mitt sporsmal er om noen som vet om det finnes noen forskning pa hur en UVI infeksjon pavirker et sa litet embryo? Jeg er absolut ikke ute etter a gi noen skylden, men syns det kan vare greit a vite til neste gang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143251778-uvi-og-ma/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå