Gå til innhold

<<< IKM UKE 24 >>>

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja håpet vi hadde det havrebodl ;) Når regner du første dag da?

Onsdag 8 juni var første dagen det kom noe.Men det kom mest på fredagen.- Ta torsdag da ;) hehe jaja, tar det som det kommer!

Men idag det kom litt mer blod utover dagen også, så er vel en lett mensen.. :( ...Får se når den er ferdig, føler meg ikke gravid heller så :(

Jepp har noen tester liggenes, så kan se an :)

Men da sees vi på neste runde, vi blir vel omtrent likt igjen ? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner første mens fra i dag, så da er det er en 25dagers syklus denne mnd..-til tross for spotting siden onsdag eller torsdag i forrige uke.. Nå blør jeg plutselig ikke, og første mensdag pleier jeg Alltid å blø en del.. Skjønner ingen ting jeg..hehe..

Har dere prøvd lenge? Vi har prøvd i et halvt års tid, men har ønsket meg baby i over 2 år nå..-godt å være i gang med prøvingen:)

Vi sees på neste runde ja;)

Skrevet

Ja så rart! Har det på samme måte som deg! Blør ikke mye...

Men er det idag du har blødd mest da? Blødde mest på fredag tror jeg, og kanskje idag....lørdag kom det ikke mye, og ikke igår heller. Merkelige greier!

Jeg pleier å spotte en dag før, og blø noe 3 dager ca, og så kommer det sånn som likner spotting igjen...Så blir nesten litt spennende å se hvordan dette ender !

Det er vår 2-3 pp nå, men jeg har hatt lyst lenge! så innmari også!! ;) Har ei jente på snart 3 år fra før :)

Så vi er ganske ferske!

Skal prøve å ikke være så mye her og tenke på det neste pp, men det blir ikke lett! hehe

Så vi sees nok! :)

Skrevet

Har ikke blødd de andre dagene, kun i dag.. Pleier også å spotte dagen før og blø i 4 dager, men det er jo ikke før på torsdag jeg ca skulle hatt mensen.. Har i hvert fall gått vekk i fra at det er festeblødning.. arg;)

Jeg har en gutt som nylig fylte 3 år, så nå savner jeg en liten baby igjen!!!!!!

Men men, vi får bare krysse fingrer og tær for at det ikke er aaalt for lenge til det blir vår tur å gå gravide igjen:):)

Skrevet

jeg er med:)

IKM i morgen 14.juni...

Gruer meg ..håper den ikke kommer!!

Skrevet

Hvordan går det med dere andre?

Jeg har nesten begynt med ikm i går og i dag, men det blir bare tull utover dagen. Puppene er superømme og jeg krysser alt jeg har. Men tør vel egenlig ikke håpe nå som jeg småblør (nesten) så vidt noe med farge har kommet. Men jeg føler meg oppblåst som jeg pleier før mens så jeg er nok ikke denne mnd heller.

Hulk.

Håper det går bedre med dere????

Skrevet

Jeg venter og venter.... Tror ikke det er min lykke denne mnd heller. Håper andre får positive tester! :-)

Skrevet

Ja, venter og venter her i gården og.. Føler TR er i full anmarsj.. Trøtt og uvel, hodepine og ikke bra.. Puppene har begynt å bli litt vonde og. Ikke sånn som de pleier å være ved PMS, men litt vonde.. Så venter og venter.. tar meg en lur mens jeg venter tror jeg =)

Skrevet

jeg venter enda.. IKM var i går.. tok strimmel-test i dag men den var negativ... skjønner ingenting.. fikk liksom mensmurringer på mandag og i går som er nesten sikkert tegn på at mensen kommer i løpet av natta, men ingenting enda...hmmm, skulle jo kommet natt til i går...

Strimmelen var negativ så da får jeg bare vente...:-(

Skrevet

Den nesten uutholdelige ventingen.. Bakte meg kjeks mens jeg venter og jeg.. Blir helt koko disse siste dagene før.. Resten av syklusen går det heeelt fint, men uken dagene før IKM? Koko.. Og det hjelper ikke at min søster fant ut at hun er grevid for noen dager siden... Koko

Skrevet

Her kom tr i full kraft i går. De siste dagene har vært et mareritt. Først vente og håpe om hverandre for så å hyle inni meg "ååååååå nei" når dumme tr er der.

Denne mnd har jeg hatt veldig vondt i puppene. Jeg trar det kan være en sammenheng mellom Bidronningskapslene og puppevondten min. Føler Bidronningskapslene også gir meg humørsvigninger og litt uro. Noen som har tenkt over det samme?

Krysser alt jeg har for dere som fortsatt venter. Mens jeg psyker meg opp til at marsbaby, aprilbaby og maibaby også er supert :o)

Sees i IKM om fireuker igjen.

PS. Følger spent med dere andre her så lenge.....

Skrevet

Hørtes ikke kjekt ut..

Jeg føler nå at nå kan mensen bare komme.. For jeg VET at jeg ikke er gravid, så da vil jeg bare at den skal komme så jeg kan begynne på ny pp.. IKM var vel ca i går, men ikke noe enda.. Ikks spotting enda heller.. Er vel kroppen som lurer meg litt. Puppene er litt vonde, men ikke som de pleier, og i dag våknet jeg opp og var støl i magen.. Aner ikke hvorfor. Men drømte at mensen kom så da regner jeg med det..

Noen flere som har fått TR? eller er over IKM? Noen med positiv test??

Skrevet

Enda ikke tr venter og ser om ho dukker opp i helga.. Håper ikke ho kommer!!! Blir test dag mandag hvis ikke

Skrevet

Jeg venter og venter og.. Min kjære mor sa "du får drikke deg dritings i kveld så skal du se du får positiv test"..

Men jeg tar en test i morgen, for jeg skal på fest.. Vet den blir negativ, men da har jeg ihverfall sjekket før jeg gikk løs på vinen..

Krysser fingrene for ingen TR hos dere andre her, men positiv test=)

Skrevet

OMGOMGOMG!!!!

OH MY GOD!!

Tok en test i dag da jeg skal på fest i kveld.. Og forventet negativt resultat..

Men det kom en forbanna rosa prikk der test streken skal være, som dro seg litt ut som en strek! MEn en forbanna prikk/FLEKK liksom??

Måtte ringe en som har peiling og hun sa at det var det samme som svak strek så lenge det var rosa.. Det var ikke alltid det ble strek sa hun, så lenge det var rosa var det positivt resultat.. Men vet ikke jeg.. Lest litt på nettet og finner det samme som hun sa..

ALLE tester jeg har tatt tidligere har ikke hatt antydning til noe.. Men denne flekken var klart ROSA! Sambo fikk se og uten at jeg sa noe om det og han så det og enda han var uber trøtt og synet var groggy.. og det er en til som har sett og som og ser denne flekken..

Skal kjøpe en til til i morgen nå.. En CB test.. Er svimmel og kvalm nå! Tenk om de har rett da? Tenk om det endelig klaffet?

HVa sier dere?

Skrevet

camien:

fikk du testet på nytt? er sååå spent på om det klaffet for deg denne mnd!!!:-):-)

her har ikke tr kommet enda... venter og venter...5 dager på overtid nå... skjønner ingenting jeg?!

Skrevet

Har ventet på tr i helga men har ikke dukket opp enda.. Tok test idag og den var negativ som jeg ante. Nå kjøper jeg verken el elle g-test mer!!! :-( må gjerne ty t ivf til høsten.... Lykke til dere andre ihvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...