Gå til innhold

<<< IKM UKE 24 >>>

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde blandede følelser i denne pp, testet etter el i 7 dager men alle tester var negative... Snodigt. Får bare vente og se om tr dukker opp. Tror nok det blir ny pp neste mnd og.. Hos oss blir man ikke lett gravid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke noe positiv el-test forrige uke så da blir det nok ikke el på meg denne gangen heller:(

Da melder jeg meg ut av denne ikm-tråden og krysser fingrene for at jeg nå blir videresendt til fertilitetsklinikken.

Skrevet

Jeg venter i spenning på ikm som er om en uke. I dag kjente jeg stikkinger i puppene og ble overlykkelig. Håper det var et tegn.

Krysser fortsatt fingerne for oss alle.

Noen som kjenner små tegn allerede? Er det egentlig mulig?

Skrevet

Hei! Jeg hadde bitteliten flekk med blod i trusa idag! Krysser fingre for festeblødning! ;)

Ble litt glad, det kom ikke mer heller så ;) foreløpig da ;) ;) Ikm er 14.

Ellers så har jeg liksom følt meg litt kvalm på kveldene, som sist gang.....Men det er vel tidlig, trur liksom ofte jeg lurer meg selv.....

Skrevet

Jeg klarte ikke dy meg og testet men den var negativ. Er også små kvalm på kvelden og litt ondt i mage + kjempe ondt i kors ryggen.. Meeeen tror jeg bare innbiller meg og håper at jeg er det. Sist hadde jeg mange symptomer.

Skrevet

Satse på at det er litt for tidlig for at den kan slå ut positivt enda lillegull+1ma ;)

Her er det ingen kvalme, egentlig ikke noe. Har max vondt i korsryggen i perioder bare. Hadde det i starten forrige gang jeg fikk positiv test også, men husker ikke hvor tidlig det kom, så tørr ikke håpe at det er et tegn..

Ellers er det ikke noen symtomer her i gården, så får vell bare smøre meg tolmodighet og vente å se om tr dukker opp, vet hvertfall at jeg ikke skal teste før absolutt tidligst den 14 juni, for har hatt sykluser opp i 6-7 uker så ja.. :(

Skrevet

hehe littivrig på testing :-) må nok se om tr kommer når den skal eller uteblir :-) hadde en snodig drøm i natt at det var en klar og tydelig + på testen, men det kan jo vær lenge til jeg ser den +.

skal prøve og slappe av søndag og mandag, gjerne ta et fot bad og være snill med kroppen :-) har veldig lyst og ringe kiropraktor eller akupunktør som kan løse opp litt i rygg og migrene plager. gjerne det har en sammenheng at det ikke blir noe spire her i gården med det første...

Skrevet

Jeg hiver meg på denne tråden. Har IKM 16 juni.

Helt siden el i forrige uke har jeg hatt ømme pupper, altså er de fortsatt ømme.. I tillegg ligger jeg strekk ut med hodepine i tillegg til at eg føler meg litt uggen.. MEN det rareste av alt er at når jeg var på do i sted oppdaget jeg brunlig utflod med litt rødt i..-ikke mye. Og det er jo lenge til mensen enda! Har temmelig stabil syklus på ca 28 dager.. Håper det var tegn på festeblødning..... Kjedelig med disse forhåpningene.. skuffelsen blir stor om tanta kommer!!

Skrevet

Hei havrebodl! Koselig at du er med oss :)

Jeg må si det var som å høre meg selv fortelle, jeg føler meg akkurat som du gjør!

Idag har jeg ligget rett ut på sofaen med hodepine og vært veldig trøtt!

Jeg har fortsatt noe som kommer i trusa, som jeg skrev igår.

Idag er det mere brunt.....hmm men det er veldig lite!

Håper det er festeblødning, og ikke tidlig spotting :(

Idet jeg skriver dette føler jeg murring i korsryggen, så håper ikke det er tr! :( :( Men kan være noe jeg innbiller meg, eller noe annet!

Stoler ikke på meg selv, syns jeg føler ting hele tida!

Føler veldig for å prøve med morgen urin i mårra ;) ;)

Skrevet

Hei Mmiljemors prinsessa + spire? =)

Ser nå at vi har det ganske likt ja, spennende!!

Håper vi er så heldige at det er festeblødning! Spotter aaaldri en hel uke før IKM! Dagen før kommer det som oftest litt, men da er det kun snakk om dagen før!

Ikke komt noe på dopapiret når jeg har vært på do..

Jeg kan ikke teste i morgen i.o.m at IKM ikke er før fredag i neste uke! Må klare å holde meg!! -men det er jammen ikke lett;) Blir det testing på deg eller?:)

Skrevet

Ja det er spennende! :)

Ja, kanskje jeg klarer å holde meg til lørdag! Men er veldig spent nå!

:) Kom heller ikke noe på papiret sist jeg var på do heller.

Føler meg kvalm, kjenner det helt opp til halsen, men er litt usikker på on jeg innbiller meg det! hehe ;)

Lykke til da :)

Skrevet

Kjekt om du holder meg oppdatert!!:):):) Og lykke til til deg også!!:)

Skrevet

Så spennende lesing dette var da =) Krysser fingre og tær for dere..

Jeg tror for min del at løpet er kjørt denne gangen.. Har hatt vondt i korsryggen i dag og i går, tidvis.. Enda ingen PMS som jeg pleier å ha. IKM er 16/17.. Men i dag kom det lyyyyst rosa blod på papiret sammen med utfloden.. Veldig utvannet tynt , men rosa.. Pleier ikke å spotte så tidlig, men kan jo være syklusen som tuller seg.. Men puppene har ikke blitt vonde noe som ALLTID skjer en uke før IKM... Men har en bad feeling nå.. Vært slapp og kvalm i dag, så er sikkert TR som melder sin anmarsj litt vel tidlig. Men jeg har da enda utflod, beklager detaljer, men den et TYKK og hvit.. Seig...

Lykke til til dere jenter, jeg melder meg ikke ut enda altså, gir ikke opp før tanta virkelig har meldt sin ankomst.

Skrevet

Akkurat samme som hos meg, Camien! Men håper helt til det siste at det kan være en mulighet for positiv lell...

Skrevet

Ballongmage: Ja, nei jeg gir ikke opp håpet før TR setter inn..

Men sluttet å blø. Ingen blod i dag. Var bare det lille lyyyyyse rosa i går. Men får noen skikkelige tak i korsryggen enda..

Så går rundt å kjefter på meg selv fordi jeg på en måte prøver å lure meg selv til at JA, jeg MÅ jo være gravid for sånn pleier det ikke å være. Jeg må slutte å lure meg selv, for jeg blir jo ikke gravid av å tenke sånn. Nå er det ute av mine hender, så bare å vente og se..

MEN i morgen skal jeg i utrdikningslag, noe jeg har liiite lyst til siden jeg har et lite håp..

Men en venninne av meg nekter meg å være edru. Hun vet vi prøver, men hun sier jeg MÅ drikke i morgen, for hun vil ikke drikke uten at jeg gjør det. Og det samme sier hun om neste helg. greit nok om TR kommer på IKM men om ikke så vil jeg ikke. Men det forstår hun ikke. KUN positiv test som er god nok grunn for henne. Blir litt sur. For jeg har en merkelig følelse av at noe faktisk kanskje er i gjære.. Men det kan jo bare være innbilling..

Blir til tider litt smågal, blir ikke dere?

Skrevet

Så bra at du ikke blør mer. Jeg har kun brunrød utflod. Men det kom ikke noe sist jeg sjekket.

En blir fort gal av dette ja!:) Har alltid hatt stabile sykluser på 28 dager, men etter vi begynte prøvingen har jeg gått over ikm-og vært sdkikkelig innbilt gravid:P med en gang jeg har testet negativt og skjønt at jeg ikke er det kommer mensen.. så i det siste har syklusene blitt kortertere med opptil en uke- skjønner ingenting jeg!

skal også på fest i helga,orker egentlig ikke men "må" være med. Orker ikke drikke så mye lell så tenker at det går greit om jeg skulle være gravid. Noe jeg regner med at jeg ikke er:(

Har ikke hatt så mye sex i hele perioden(orker rett og slett ikke) kun litt før og etter midten av perioden. Hadde håpet det skulle klaffe,men m vel prølve å ha sex hver dag neste pp da?!..:/

Skrevet

Er ikke så lett dette her nei.. Vi har hatt en del faktisk, hatt det skikkelig kos, ingen plikt sex...

Det er rart hvordan kroppen kan lure en og begynne å tulle med en når en er en prøver.. Men vi legger jo merke til den minste ting og da...

Jeg har vært dårlig i dag og.. Blitt skikkelig kvalm utover ettermiddagen, men det roer seg når jeg setter meg ned, men får ikke gjort så mye av gangen da.. Det er vel kroppen som prøver å lure meg atter en gang.. Jeg tør ikke tro eller håpe at jeg er gravid.. for jeg blir så skuffa, så nå skal jeg være evig pessimist.. Det er bare kroppen som lurer meg! Jeg er ikke gravid! sånn går jeg rundt nå..

Håper det vil sitte snart.. Sluttet på pillen i november... Det skjer når det skjer =)

Skrevet

Snodig... Er det vanlig og være øm i puppene før tr? Har ikke vært det før, og når jeg klemte litt kom det ut væske. Har jo brukt opp alle testene mine, dumme meg :-( venter tr neste helg, får bare smøre meg med tolmodighet. Er så lei av og bli skuffet og tro jeg er gravid av alle symptomer som dukker opp.... Hatt ganske ondt i korsryggen.

Skrevet

Og da kom tr:( hadde ikm 16 juni,så kluss i syklusen-igjen. Må nok ha sex annen hver dag hele perioden om det skal være noen sjangs. Selv om jeg tror vi la inn aksjer også på den datoen jeg skulle had el utifra denne kortere syklusen og. får lyst å gi opp prøvinga,føles så mislykket når tr kommer gang på gang!

Skrevet

Og da kom tr:( hadde ikm 16 juni,så kluss i syklusen-igjen. Må nok ha sex annen hver dag hele perioden om det skal være noen sjangs. Selv om jeg tror vi la inn aksjer også på den datoen jeg skulle had el utifra denne kortere syklusen og. får lyst å gi opp prøvinga,føles så mislykket når tr kommer gang på gang!

Skrevet

Off så kjipt..

Jeg begynner å bli smågal her.. ALLE er gravide eller nettopp fått.. Og beskjedene om graviditet kommer på løpende bånd.. En i går og en i dag.. Whos next liksom.. Er veldig kjedelig.. Håper jeg kan bli snart og..

Skrevet

Off så kjipt..

Jeg begynner å bli smågal her.. ALLE er gravide eller nettopp fått.. Og beskjedene om graviditet kommer på løpende bånd.. En i går og en i dag.. Whos next liksom.. Er veldig kjedelig.. Håper jeg kan bli snart og..

Skrevet

Hei dere!

Oppdatering fra meg. Har ikm 14. Men har små blødd bittelitt siden tirsdag/onsdag? Skrev innlegg om det litt lenger opp. Men så fredag murret det skikkelig og jeg blødde endel mer, men mindre lørdag igjen, ikke mye igår, ingenting idag....Så vet ikke helt jeg?

Hadde jeg mensen?

Føler ikke på mangesymptomene heller så. var vel bare en tidlig mensen da...-forberede seg på ny periode......Men skal jeg regne første dag i mensen fra første dagen jeg blødde?

Skrevet

Her er nok pms ankommet, har skikkelig liten lunte... Ikke noe gravid symptomer her i gården. Får bare vente på tr som jeg tror ankommer til uka

Skrevet

Mensen kom i dag:( Hadde håpet på festeblødning pga spotting bare èn uke etter el, men den gang ei.. Tidlig mensen denne gang da..

Mmiljemors prinsesse: De sier at første mensdag er den dagen en har blødning.. Har du tester liggende hjemme?-at du kan ta en test om du er usikker på om det er mensen du har hatt? Hadde håpet vi begge hadde festeblødning jeg..

Men men -bedre lykke neste gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...