camien 2pp Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Jeg tar meg den frihet og starter opp en tråd for oss som har IKM uke 24.. Jeg har IKM 16/17 juni.. Flere her inne som har IKM uke 24?
Happy87 Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jeg er med!! Fikk tr igår etter å ha gått på proverakur og skal begynne på trippel pergokur på tirsdag. Hvis jeg får el (fikk ikke det forrige syklus) og sånn nogenlunde normal syklus så har jeg ikm helga i uke 24.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Jeg er med! Har "ventet" litt på denne tråden....tr kom på tirsdag. Så ikm er 14 juni! Lykke til jenter
Trultetryne Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Jeg er med TR kom i dag (grrr), og ikm blir 19. juni.
ming Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Jeg er også med, om syklusen er som før. Hadde sa 10.april (12.uke) og fikk TR tilbake på mandag. Så går utfra ikm i starten av uke 24!
Calliope Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Jeg er med jeg også! Jeg har ikm 15. juni. Gleder meg til å endelig prøve! Tok litt tid fra jeg tok ut hormonspiralen til TR kom.
hippimamma Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 endelig ikm uke 24 ;-) hopper inn her. har ikm 16,17 eller 18 juni :-) har syklus på 28 dager. men tr kom 18 april og 16 mai..
lilla syrin Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Jeg er også med Hadde sa i slutten av april, så litt usikker på syklusen, men har iallefall tr nå, og satser på at syklusen er ca som før. Prøver nå iallefall...så får vi se hva som skjer. Lykke til alle sammen
bondekone med 2+1 GRAVID!!!!!! Skrevet 23. mai 2011 #11 Skrevet 23. mai 2011 Jaja da var det bare å slenge seg på en ny runde:) IKM 15 juni Vi satser på at flest mulig lykkes nå
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 29. mai 2011 #12 Skrevet 29. mai 2011 Dytter opp! Er det bra med dere damer?? Her har det vært full fart hele helga, med utdrikningslag og konfirmasjon, så det var godt å sitte litt å slappe av nå.... Klare for neste uke da?? Håper det klaffer for mange nå!
Happy87 Skrevet 29. mai 2011 #13 Skrevet 29. mai 2011 Jeg tok siste tabletter med pergo igår og begynte å teste etter el idag. Krysser fingrene for at jeg får el til uka, da blir det i såfall første el på 7mnd. Er så utrolig spent. Håper virkelig jeg kan følge dere i denne ikm-gruppa
hippimamma Skrevet 29. mai 2011 #14 Skrevet 29. mai 2011 Er skam klar for uka. Håper på positiv el tes imorgen! Kan kun legge inn aksjer da :-( har en travel uke foran meg. Vanlig jobb + arbeid på huset. Har også vært på jobb intervju sist uke skal få svar denne uka håper så inderlig på nye utfordringer. Lykke til dere alle håper vi kan komme inn på 1 tri snart ;-)
Snoopy :o) Skrevet 30. mai 2011 #15 Skrevet 30. mai 2011 Hei alle sammen. Jeg fikk tr den 22.mai og håper snart på smilefjes på cb el test :-) Har hatt sykluser på 26 dager nå så tror ikm blir ca 17 juni. Krysser fingrene og alt jeg har for dere alle sammen. Tvi, tvi og lykke til.
Happy87 Skrevet 31. mai 2011 #16 Skrevet 31. mai 2011 Dytter denne opp litt. Dere er sikkert opptatt alle sammen med aksjeinnlegg, men ikke glem å skrive da:)
hippimamma Skrevet 1. juni 2011 #17 Skrevet 1. juni 2011 takk for dytten;-) lurte på hvor innlegget ble av... er lite aksjer her i gården, tester el men får negativ.. nå gir jeg snart opp. har tatt en prat med samboer og tror vi legger stresset vekk. blir det ikke positiv test i løpet av sommeren får vi se og kanskje søke hjelp på høsten. men håper spiren kan sitte uten hjelp :-)
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 1. juni 2011 #18 Skrevet 1. juni 2011 Dette er vår andre pp. Så jeg har ikke prøvd el testene, men hadde noe slim, hvordan slim aner jeg ikke.... Men tar det som det kommer! Hadde noe slim nå i helga, og på tirsdag....Da kom det en del. Så vi har kosa oss annenhver dag. Siste to dagene har det stikket mye mer til enn jeg har opplevd. Hender jeg har litt vondt rundt el ellers, men skikkelige ilinger... Så krysser! Håper det ikke er noe annet gæli da, men Også så deilig vær! (østfold) Jeg står med hodet nede i beddet Lykke til jenter med prøving dere! Kysser fingre for oss
Nutte87+ februar spire! Skrevet 3. juni 2011 #19 Skrevet 3. juni 2011 Melder meg inn her jeg =)) Fikk tr 19 mai og ble inseminert i går, så har IKM 15 juni =) Dette er vår 3 forsøk, så håper det går denne gangen =) Ble insiminert rett før eggløsning denne gangen, så håper det går =) Masse lykke til alle sammen =)
Happy87 Skrevet 3. juni 2011 #20 Skrevet 3. juni 2011 Spennende Nutte87.. Håper virkelig det klaffer for deg denne gangen.. Kan du fortelle litt om denne prosessen? Ser veldig dårlig ut for meg og el denne pp (på trippel pergo) og da er neste trinn fertilitetsklinikken. Derfor jeg lurer på hva du har gjort. Er det lang ventetid? Kan man begynne å prøve med en gang man har kommet dit? Eller må man gjennom masse tester først?
Nutte87+ februar spire! Skrevet 3. juni 2011 #21 Skrevet 3. juni 2011 Hei Happy 87 =) her er adressen til den klinikken vi bruker: www.danfert.dk Jeg er suuper fornøyd med dem =) du må teste deg for hepatitt, hiv, rubella og klamydia. Om du sender dem en mail, så sender deg dem et ark på mail med all informasjon ang tester og skulle noe være uklart, så kan du bare ta kontakt =) Så vil dem gjerne ha deg inn til samtale når du har fått svar på alle tester. Du får også et ark på mail du må sende inn ang informasjon om deg og eventuelt partneren din. Den samtalen prøvde jeg å få til rundt eggløsnings tider. Jeg var litt for tidlig ute, så fikk da en eggløsning sprøyte når jeg var der. Så ble inseminert samtadig =) så slapp en tur til første gang. Så etter testene og den samtalen, så tar dem deg inn på løpende bånd etter som du får eggløsning =) om det ikke går etter 3 forsøk, så vurderer dem hormoner osv. Dem samarbeider med en klinikk på majordstua i oslo, så da følger den legen deg opp også blir man inseminert i danmark. så må gå den veien neste gang. da jeg er på mitt 3 forsøk nå =) bor du ikke i nærheten der, så tror jeg du får resept fra danmark =) Men de er utrolig greie der =) litt treige med å svare inni mellom, men veldig hyggelige å ringe til også =) blir tatt godt vare på!
Happy87 Skrevet 3. juni 2011 #22 Skrevet 3. juni 2011 Kan jeg spørre om grunnen til at du har valgt å reise dit?? Har du el selv? Hvorfor dit istedefor å bli henvist her i Norge? Ble bare veldig nysgjerrig nå. Jeg bor ganske nærme fertilitetsklinikken i Porsgrunn og blir nok henvist der hvis jeg ikke får el nå. Hører så mye bra om de.. Nå har ikke mannen testet seg enda, men problemet hos oss er jo det at jeg ikke får el. Har de noe annet enn pergo som kan hjelpe meg å få el? Huff at det er så lang ventetid på slikt, jeg ville helst begynt igår:)
Nutte87+ februar spire! Skrevet 3. juni 2011 #23 Skrevet 3. juni 2011 Sendt deg melding jeg Happy87 =)
Majka81 Skrevet 6. juni 2011 #24 Skrevet 6. juni 2011 Heisann jenter! Henger meg på her jeg... Hadde positiv el-test både mandag 30.05 og tirsdag 31.05. IKM blir da rundt 13-15 juni. Er vel på rundt 7.pp... I natt våknet jeg av at det stakk og strakk skikkelig nederst i magen da jeg snudde meg i senga! Det var skikkelig ømt etterpå. Håper det ikke er spiren som slet seg vekk men heller motsatt... har ikke opplevd dette i min tidligere pp så jeg krysser fingrene. Kjenner lite i dag da. Ingen symptomer enda... Lykke til til dere andre!
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 7. juni 2011 #25 Skrevet 7. juni 2011 Hei Henger meg på her, har IKM 14 juni om ikke syklusen er på tur igjen, men krysser fingrene for at den har stabilisert seg litt mer nå.. Blir spennende å se... Noen av dere som har noen symptomer enda? Eller er det litt tidlig ? Lykke til alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå