Gå til innhold

Hei, jeg heter Johnny!

Anbefalte innlegg

Jeg har kone, fire barn og jeg jobber hele da'n på en knappefabrikk, på en knappefabrikk!

En dag kom sjefen min inn til meg og sa; si meg Johnny, har du det bra? Jeg svarte ja!

Så trykk på denne knappen med din høyre hånd, med din høyre hånd, med din høyre hånd!

Hei, jeg heter Johnny! Jeg har kone, fire barn og jeg jobber hele da'n på en knappefabrikk, på en knappefabrikk!

En dag kom sjefen min inn til meg og sa; si meg Johnny, har du det bra? Jeg svarte ja!

Så trygg på denne knappen med din venstre hånd, med din venstre hånd, med din venstre hånd!

Hei, jeg heter Johnny! Jeg har kone, fire barn og jeg jobber hele da'n på en knappefabrikk, på en knappefabrikk!

Så trykk på denne knappen med din venstre fot, med din venstre fot, med din venstre fot!

Så trykk på denne knappen med din høyre fot, med din høyre fot, med din høyre fot!

Så trykk på denne knappen med hodet ditt, med hodet ditt, med hodet ditt!

Så trykk på denne knappen med rumpa di, med rumpa di, med rumpa di!

Så trykk på denne knappen med nesa di, med nesa di, med nesa di!

Så trykk på denne knappen med tissen din, med tissen din, med tissen din!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143251451-hei-jeg-heter-johnny/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anne Malene i grønnmala hus

Selger bonboner og kaker og brus

Har du penger så kom og kjøp

Har du ikke så stjel og løp

Kjolen hennes var lyseblå

Hatten hennes var strå i strå

Sokkene hennes var hull i hull

Og hele madammen var drita full

En makaroni, tian marasta

tian, tian, push - push - push

tian, tian, push-push-push

EN - TO - TRE!

Åliåliåh, åååh minniminni ma, makaroni fitti fa, fitti fa - fa - fa, minni ma ma ma.

In a happy happy end, in a stappy stappy end, in a mus, mus, mus, mikke mus, mus, mus.

Ole brum, brum, brum er så dum, dum, dum.

Nasse nøff, nøff, nøff er så tøff, tøff, tøff!

Onkel skrue stappa hue i en diger maurtue han sa au- au i morgen er du dau!

My name is sexy lady, sexy lady, chica chica bom bom bom

Charlie Chaplin, Chaplin Charlie

I love you too!

Bob bob skiråtten tåtten, ah ah ah ah bom bom bom

bob bob skiråtten åtten, ah ah ah ah bom bom bom

hira mira hottentotten, bob bob skiråtten tåtten splash!

Miss Sue!

Miss Sue!

Miss sue from alabama, her real name is susanna

she's sitting in a rocker eating betty crocker

watching the clock go tic tac tic tac banana wooo

tic tac tic tac banana woooo

Uuutja boootcha ups I'm sorry!

Uuutjaaa boooootca I want my mommy

Uuutja booootcha I want my daddy

Uuuutja boootcha FREEZE!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...