Gå til innhold

Trenger tips til film for 10 år gamle gutter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann vil se film i bursdagen sin. Er det noen som har gode tips til hvilke filmer 10 år gamle gutter ser på? Som ikke blir for barnslige eller for voldsomme??

Tenkte på Karate Kid, men den varte i neste 2,5 timer. Filmen bør ikke vare mer enn ca1,5 timer!!

Fortsetter under...

Skrevet

Må det være en ny film? Hvis ikke kan jeg anbefale "the Goonies" Kjempespennede og morsom film som er midt i blinken for 10 åringer (og 36 åringer som meg selv:)

Ikke for barnslig og ikke for voldsom!

Er fra 1985 da:)

http://www.imdb.com/title/tt0089218/

Skrevet

Den behøver ikke å være ny;-) Goonies virket morsom da, eneste var at den hadde 15-årsgrense. Har lite lyst å vise den til andre unger da!!

Flere tips??

Skrevet

Se det ja:-) Da kan vi teste ut den!! Er jo i grunn ganske greit at det ikke er en ny film, er større sjans for at gjestene ikke har sett den da:-)

Skrevet

Og jeg kan med hånden på hjertet love deg at den kommer til å falle i smak. Om den ikke gjør det så skal jeg spise hatten min:)

Annonse

Skrevet

Hehe, skal holde deg orientert da;-)

Skrevet

Vår 10 åring såg på film i sin bursdag - og de såg Karate Kid . De fikk ikke sett hele, men det var vist helt greit :) Den fenga alle sammen veldig iallefall :)

I hans selskap i fjor såg de Indiana Jones- noe som og var utrolig vellykket.

nesten 20 stk 10 åringer satt musestille, trodde ikke det var mulig jeg he.he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...