ønsker * magetroll <3 Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 jeg har lagt om kostholdet mitt, spiser veldig lite karbohydrat, men spiser litt brød og har spist litt potet! og hjemmelagde kneikkiser men det er kun fordi jeg ikke vil kutte ut alt, og holde det litt stabilisert sånn at det ikke er krise om jeg spiser brød.. er i allefall veldi deilig å kunne si at jeg har gått ned 4 kg på 12 dager!! og ikke gjort noe med det uten om å tenke over hva jeg spiser! så håper det raser litt til med litt trening som begynne på igjen nå
Frk Hansen Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Så flink du har vært tyrjente88! Og så moro at det funker Selv har jeg bestemt meg for at fra og med i morgen er det tilbake på vektklubben.no... Har hatt problemer med å motivere meg for en runde der, og mens jeg har vært umotivert har kiloene rydd på. Hadde jeg klart fire kilo mindre før sommeren skulle jeg være superfornøyd
ønsker * magetroll <3 Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2011 jeg ble så glad når jeg gikk på vekta å så at 4 kg mangla så fikk mer ståpåvilje for å si det sånn i stede for junk dagen derpå så laga jeg laks med gulrot!! veeeldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå