Gå til innhold

100 cm rundt magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg oppi 1 meters omkrets;-) Håper det stopper der, og at snuppa kommer i løpet av uka:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 114 cm og i uke 25, så jeg håper det stopper om en stund jeg også:-)

Skrevet

Uke 36 og 106 cm rundt magen. Håper det stopper snart,ellers får jeg nok strekkmerker! ;)

Skrevet

tør ikke måle,,,ihvertfall ikke lårene! gulpetigulp

Skrevet

30 uker og 106 cm her.... Så jeg kommer nok til å bli diger!!

Skrevet

Uke 39 i dag og 114 rundt magen :)

Skrevet

Gud hjelpe meg!!!

Har ikke tenkt tanken på å måle rundt magen... Å nå angrer jeg på at jeg gjorde det.. 126 cm rundt, og er 39+2! Er 175 cm høy, og ikke stor noen andre plasser enn rundt magen! Men har vokst noe så sinnsykt de siste 14 dagene...

Skrevet

Uke 30 og 103 cm.. Nå er jeg 160 cm høy, så magen er stor nok!!! Blir nok større med tanke på at det er 2 som skal vokse inni der.. hehe

Skrevet

Hvor på magen måler dere? :-)

Skrevet

Jeg var 114 cm når jeg var 34+3. er 159 høy, så håper den slutter å vekse ;p

Skrevet

Hjelp, 100 cm og i uke 30! Har gått fra 50 kilo til 68 kilo, 1.70 høy.. Lurer på hva jeg ender opp på om 10 uker! Målte fra det største pungtet. Regnet med det var sånn dere også gjorde det?

Skrevet

113 cm og 21 dager igjen til termin, likevel får jeg stadig vekk høre at jeg har "liten" mage. :)

Er bare magen på meg da, den står til gjengjeld rett ut som en basketball! Boiiing! :)

Er 174 høy så det er muligens derfor den ikke ser så diger ut.

Selv om jeg trives med sprettmagen min skal det bli enormt godt å bli litt nettere igjen! River ned alt på min vei! ;)

Skrevet

Jeg har 6 dager igjen til termin og måler 129 cm rundt bollemagen min. føler ikke at magen er så himla stor jeg...

Skrevet

hmm,.. nå fikk dere meg også til å måle. er 37+2 og måler "bare" 98 cm... Føles jo som det er litt lite da. Men jeg er jo heller en liten dame da på 165.

Skrevet

Har litt cm på magen fra før, men den er nok en rundt 140 cm + ja gitt... :P baaaare fått mage jo.. :P

Skrevet

hehe, nå måtte jeg også måle, for jeg ble så nysgjerrig.

111cm rundt magen. Er 34+3.

Skrevet

Jeg er ei stor jente fra før av, og nå er jeg 122 cm rundt magen. Er 36+3 i dag. Har bare gått opp 7 kg, så er egentlig fornøyd uansett :-)

Skrevet

Det er stor forskjell på oss gravide gitt! Jeg er 31 uker på vei og 89 cm rundt på det videste. Men nå skal det også sies at jeg til vanlig er 164 og 58 kilo med en smal livvidde, i tillegg til at jeg trener i svangerskapet og bærer barnet inn på ryggen (hvis dere skjønner;)

Det er jo veldig forskjellig hvordan barnet ligger inni magen også:)

Ha en god magedag uansett omkrets!

Skrevet

jeg er i 103 :) Er 34+4 i dag :)

Skrevet

Ca 105 cm her.

Er 33+5 i dag. Ser ut til å väre ganske gjennomsnittlig da eller?

Skrevet

Måtte måle jeg og, 105 cm og 37+2 i dag

Skrevet

Måtte jo bare måle jeg og, ble så nysgjerrig.. Er 90cm og i uke 28+5. Var veldig stor forskjell på størrelsene her. Artig=)

Skrevet

Hehe morro, måtte måle selv også! 36+2 og 102 cm.

Skrevet

Nå måtte jeg måle selv også her.. :)

28 + 4 idag og 80 cm i morges..

Vokser vel mye nå de siste 12 ukene når barnet legges mye på seg? Eller?

Er førstegangs, så her er jeg heeelt blank :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...