ungoglovende Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Jeg sluttet på p-piller for 1 mnd siden og har ikke hatt tr denne uka som normalt. Tok en gt idag som var negativ. Kan jeg forvente el om tp ukers tid selv om jeg ikke har hatt tr denne måneden? Håper noen erfarne svarer =)
Frk Hansen Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Hei, om du nettopp har sluttet på p-pillen så kan det være vanskelig å si når TR kommer. Mange opplever at det tar litt tid før kroppen kommer i lage igjen etter p-pilleslutt. TR dukker nok opp igjen etterhvert, men når syklusen er ustabil så er det også vanskelig å si når EL er. Denne kommer normalt 14 dager før TR - og altså ikke normalt 14 dager etter TR. Det kan derfor være at du nettopp har hatt EL, eller at den dukker opp i løpet av de neste 14 dagene. Mange her inne kjøper egne EL-tester som gjør at en kan følge med på EL. Det kan være en fordel når syklusen er ustabil. Samtidig - når du er ung og lovende og nettopp har sluttet med p-pillen så er det kanskje dumt å innføre et stressmoment allerede nå i stedet for å bare kose seg og ta ting som de kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå