Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 uker til termin, og kjeder meg noe voldsomt.....:-S

Har alltid vært en krimelsker, men prøver gjerne noen spennende romaner og, ikke for triste, da hormonene raser vilt om dagen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du lest twillight bøkene?? de er kjempe bra :)

og diana gabaldon skriver kjempe bra bøker :) spørs vell litt hva du liker, men labyrinten av kate mosse er knall bra :))

Skrevet

Jeg kjøpte meg boken bak filmen vann til elefantene. Har kun lest de første siden, men det virker lovende! Sjekk ut traileren, kanskje du får lyst til å lese den.

Jeg tror at den kan være litt trist, men på en fin måte ;) Jeg takler nemlig ikke triste bøker selv, uansett om jeg er gravid eller ei !! haha

Skrevet

"Tusen strålende soler" av Khaled Husseini. Ja, den er trist, men du lever den dønn inni den og er veldig godt skrevet. Litt godt å gråte å:):)

Skrevet

Øya, husker ikke hva hun forfatteren heter.

Litt trist, men veldig fin.

Alt av Nesbø og Mankell, men siden du liker krim er det kanskje lest?

Skrevet

Ja, eeelsker twilight :):) Hehe, blir like gira som bare hormonelle fjortiser kan bli, har lest de et par ganger, tenkte å spare re-lesing av breaking dawn til det nærmer seg premiere på filmen, hvis jeg klarer ;)

Diana gibaldon har jeg ikke hørt om, hva skriver hun? Labyrinten er notert :)

Øya har jeg ikke lest, har sett flere anbefaler den, har bare tenkt at den ble for følelsesladet nå, men om det er happy ending kan det jo funke..;)

Har lest det meste av de kjente krimmertene, eneste er et par av de første av nesbø, og hodejegerne har jeg heller ikke lest når jeg tenker meg om, er den bra?

Tusen strålende soler, er det fra samme forfatter som drageløperen? Men den er litt trist den og, er den ikke?

Takk for tips, kom gjerne med flere!

Skrevet

Bøkene til Gert Nygårdshaug om Skaphedin Olsen og Fredrik Drum. Det er en serie på 10 bøker, og de var overraskende gode. Krimbøker det og da. Han har også skrevet Mengele Zoo - også kjempebra.

Ellers kan jeg anbefale Glassblåseren fra Murano, Shantaram, Huset ved moskeen - alle veldig gode bøker, ikke krimbøker.

Jeg liker også godt bøkene til Tom Egeland, veldig spennende alle de jeg har lest iallefall.

Det er jo så mange gode bøker, nesten vanskelig å velge:) Leser mye jeg også nå som jeg er sykemeldt og går hjemme. Holder på med Anne Holt sin bok Pengemannen, og den virker da ganske bra den også forresten:))

Skrevet

er også som en fjortis når det kommer til twillight bøkene og filmene hehehe:))) bare elsker dem :)))har lest bøkene mange ganger å filmene er snart utslitt :))

diana gabaldon skriver en serie om ei som går gjennom en steinring i scottland å kommer over 200 år tilbake i tid å forelsker seg i en scotte der :) den er romantisk, spennende og morsom for det sier seg at mye skjer når man kommer 200 år tilbake i forhold til hvordaqn damer oppfører seg der og nå feks ;) lkte hvertfall denne serien kjempe godt, og liker jo twillight ;)) hehehe :) det blir eventyr og historie. det er snakk om å filmatisere serien og da er det gerald buttler (skrives det sånn?) som skal spille hovedrollen :) nam nam:))

Skrevet

skulle stå gibaldon ;)

Skrevet

sorry!!! saft i tastauret! ;) gabaldon selvsagt :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...