Gå til innhold

EL etter SA, noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA 8 mai og iflg vanlig syklus skal jeg ha EL i dag. Har noen av dere erfaring med at EL kommer såpass raskt etter SA? SA'en var relativt uproblematisk og det føles ut som om kroppen har kommet på rett kjøl igjen :)

Har lyst til å bli gravid igjen så fort som mulig, så er det lurt å legge inn aksjer allerede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyt HCG-nivå vil hemme eggløsning, så når EL kommer vil nok være avhengig av hvor lenge spiren hadde vært død før du fikk MA. Min spire hadde vært død i flere uker før MA ble konstatert, og jeg fikk EL tre uker etter Cytotec-kuren. Hvor lang tid det tar vil nok også variere fra kvinne til kvinne.

Jeg vil bare lagt inn aksjer- lykke til!

Skrevet

Jeg mistet veldig tidlig to ganger (mellom uke 4 og 5) og da regnes jo dette som en vanlig mens, og HCG er raskt ute av kroppen. Begge gangene fikk jeg EL mye tidligere enn forventet, og jeg har kunnet stille klokka etter både EL og TR i alle år, så at SA kan tukle til eggløsningen både den ene og den andre veien er i alle fall sikkert. Bare å legge inn aksjer så ofte dere orker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...