★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 vurderer å kjøpe denne vognen til skatten min...er det noen med erfaring fra denne vognen? noen irritasjonsmomenter på den...? og hva er forskjellen på 2011 og de litt eldre modellene av sing?tenker kanskje kjøpe den brukt og hadde vært kjekt å vite om det er vesentlig store forskjeller sidfen jeg ikke klarer se det på bilder på finn f.eks.... vi har prøvd -11 i butikken og syntes den var super.....vet ikke om det er rette forum men.....
Livsnytermamma Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har hatt denne vognen, brukte den mest som bagvogn og den fungerte supert! Det er jo en 'enkel' vogn, så ikke så mye tyngde og lunhet i den, men liten i bil, lett og enkel å trille. Den er ganske bred over bakhjulene, og det kan være et lite minus, men ikke noe som er avgjørende. Når det gjelder sportsdelen så var denne ganske grei, men ulempen er at skjermen er litt liten og følger med i det du legger ned sportsdelen hvis baby skal sove. Hvis det da regner så skjermer den dårlig. Ellers fikk ikke min baby sove noe godt i sportsdelen da den ikke kan legges helt ned, og baby sitter med en knekk i beina og kan ikke snu seg over på siden feks. Men igjen, den var utrolig enkel og elegant, så som en byvogn - helt supert! Ene og alene som en sportsvogn så vil ikke JEG anbefale den hvertfall, men det er nok smak og behag. 2011 modellen er helt lik, bare festene på bag og sportsdel er anderledes enn tidligere.
jippijegharfødt Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Jeg hadde den i 2008. Fikk sommerbaby og syntes den var super med bagen og på sommeren. Da vi skulle gå over til sportsvogn kjøpte jeg en ny sportsvogn fordi jeg syntes at hun var litt liten til å ligge i den sportsdelen (jeg syntes at hun burde ha vanlig full liggestilling) og det er vanskelig å trille den i snø. Sommeren 2009 brukte jeg den masse igjen, da var hun litt større og satt godt i sprtsdelen. Jo, også rister den ganske mye når man triller i forhold til vogner med 4 store hjul. Jeg fikk vinterbaby nå og bruker Brio Happy som jeg er veldig fornøyd med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå