★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 vurderer å kjøpe denne vognen til skatten min...er det noen med erfaring fra denne vognen? noen irritasjonsmomenter på den...? og hva er forskjellen på 2011 og de litt eldre modellene av sing?tenker kanskje kjøpe den brukt og hadde vært kjekt å vite om det er vesentlig store forskjeller sidfen jeg ikke klarer se det på bilder på finn f.eks.... vi har prøvd -11 i butikken og syntes den var super.....vet ikke om det er rette forum men......
TøffiTrynet☠ Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har! ;D Og jeg elsker vogna mi! Det er en '09 modell som ble kjøpt på salg i fjor. Den er fantastisk å trille, jenta mi både sitter og sover godt i den. Den funker også greit på snøføre om man låser framhjulene. Masse plass i kurven under vogna. Eneste irritasjonsmomentet er at kalesjen er litt liten, og skjermer ikke så godt når setet er lagt bakover. Dette ser det derimot ut som om de har gjort noe md på '11 modellene. Alt i alt er uansett dette den beste vgna jeg har hatt, og jeg angrer ikkke på kjøpet! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå