Tasseliten Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Å nei, va blod på papiret. Nei å nei... Dette va en nedtur. Veit det er mange som blør å det trenger ikkje være noe, men eg har to svangerskap bak meg å har aldri blødd før.. brukte 10 mnd på å bli gravid så no er jeg redd.. Er 6+2 i dag...
LilleLine_ Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Er ikke farlig så lenge det bare er på papiret vil jeg tro. Men kontakt lege i morgen om du ennå får blod i morgen. Ser flere som må vente en uke på time med samme tegn, og da er alt normalt og det er ikke blitt tatt alvorlig selv om vi er mer skremt...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 uff vet åssen du har det:( jeg har hatt masse friskt blod på papiret 3-4 ganger. og spotter rosa hver eneste dag utenom. jeg har vært på mye ul men alt er bra:) så lenge du ikke blør like mye som en mens eller har vondt skal det ikke være noen fare. bra om blodet avtar og. be om ul og få sjekket:) bor du i nærheten er det en gynokolog der som man får time hos ganske fort.
selma07 og engel Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Ta en sjekk hos legen, og få en ul! Det er ingen vits å gå rundt å være redd! Det er dessverre sånn at litt blod kan være nok til at noe er galt. Trenger ikke ha vondt osv osv.. men i de aller fleste tilfellene går alt bra:) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå