LilleMamsen Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Blir ganske frustrert når han ikke klarer å sove uten hjelp Han er så trøtt så trøtt og når han legges ned for soving sovner han med en gang. Sover 30 min i ett strekk, men så er det slutt.... Begynner å gråte, men med øynene igjen så når vi rugger på vogna sovner han igjen.....i ca fire minutter!!! Rekker som regel å ta av skoene før hylingen begynner, så er det ut å rugge igjen...og slik kan det fortsette i timer til han skal ha mat. Det eneste som hjelper er å gå tur, da sover han, men våkner så snart vogna stopper. Jo da, fint å komme seg ut på tur, men hadde vært supert med en rolig time eller to hjemme og slik at jeg fikk vasket leilighet eller klær, laget mat eller rett og slett lest avisa. 'legg deg og sov når babyen sover' sier alle, den tiden har vi aldri!! Dette er litt slitsomt. Er det noen som har noen gode tips til å få Mini til å finne roen og sove lenger?
June&Lillemor Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Hei. Jeg kjenner meg SÅ igjen i det du skriver, Lillemor har det akkurat likt, når vognen stopper våkner hun, sover pittelitt så pån igjen til mat. Vi fikk beskjed av helsesøster å prøve å legge henne på soverommet, men uten hell.:| Er såå slitsomt når man ikke får gjort noe hjemme. :| Hvordan sover han om natten da?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Jenta mi ville bare sove i bæresjalet da hun var så liten, og det var egentlig ganske greit, for da fikk jeg armene fri til å få gjort litt andre ting imens. Hvis du ikke liker tanken på lange reimer og mye knyting kan jeg anbefale dette sjalet, det er HELT genialt- enkelt og godt i bruk=) http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=332
C.L.H85 Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Kjenner meg igjen jeg og. Vesla mi er 2 mnd og vil bare "powernappe" i løpet av hele dagen. skal hun sove lengre økter må vogna være i bevegelse.... SLITSOMT!! Sover greit om natta da, så skal vel egentlig ikke klage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå