bezzy Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 føler heile huset må vaskast ned, har fått støv på hjernen!!! men enrgien er ikkje på topp. Er i veke33. Vil jo at alt skal vere på stell til ein får ny baby i hus. Er liksom ikkje husarb som frister aller mest når ein kjem heim fra føden. Men med ein 2 åring i hus so går liksom ikkje alt etter planen på hus arbeid fronten heller og når han er komme i seng so frister sofaen mest, Kjenner eg blir stressa, Plutselig er lillemor her!! ai ai ai får vel ta ein ting av gangen!! andre som har det slik og ? tips til å få ting unna uten å slite seg heilt ut :S
LilleMalin Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Sånn har jeg det også! Er like langt på vei som deg, det er nok redemoduset som har slått inn. Jeg har bekkenløsning og lavt jern, så jeg orker fint lite. Mannen min blir litt oppgitt av maset, han ordner det aller meste med 2 og 4-åringen, samt klesvask, matlaging og handling. Jeg vil også at han skal male, henge opp noen bilder, rydde overalt inkl oppå skap osv... Stakkars mann;) Jeg vil gjerne også ha noen råd om det finnes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå