Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Sjekk mandagsmamma.blogg.no Der forteller jeg om livet som ekstremt hektisk småbarnsmor. Bloggen passer best for de som er lei av å lese om naboens perfekte liv:)
petite fleur Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Du skriver veldig morsomt og bra! Men jeg savner bilder :-) Hvis du får bilder og fortsetter å skrive like bra, kan jeg nesten garantere at du kan bli nominert til Norges morsomste mammablogg :-)
tine0810 Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Morsomt å lese! Du skriver bra...men jeg kjeder meg uten bilder;-)
kinaputten Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 morsom skrevet satt faktisk og lo litt for meg selv her jeg , men savner bilder og liker ikke den reklamen midt i det hele sjekk også ut min ikke fullt så morsomme blogg http://mamma-i-eksil.blogspot.com/
stearin Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 Denne liker jeg! Fantastisk blogg som jeg lover å sjekke ofte!
ALIICE Skrevet 22. mai 2011 #7 Skrevet 22. mai 2011 Ho-ho-ho... Hysterisk morsomt! Bilder blir overflødig da de jeg lager meg i hodet er alt nok:) Blir å følge denne:)
nicki82 Skrevet 22. mai 2011 #8 Skrevet 22. mai 2011 Ble så glad inni meg da jg leste bloggen din! Selv om mange ovenfor foretrekker bilder, klarerer jeg meg fint uten Takk for at du deler tanker med oss og fortsett med det!! :)
mariabee Skrevet 22. mai 2011 #9 Skrevet 22. mai 2011 Fantastisk kjempekjekt å lese for en fersk mor, eller gullet er allerede snart 6mnd så tiden ruller og går.. Måtte le høyt når jeg leste om din far som kun har utestemme, HELE min kjære svigerfamilie har KUN utestemme, Men det er fordi de må snakke mot vinden fordi de bor på stadt.. haha... Keep up the good work Bloggen er lagret som bokmerke hos meg!
Mammahjertet <3 Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 Veldig bra skrevet. Dette kan du Med litt bilder og annet blikkfang blir nok denne bloggen oppdaget av enda flere tenker jeg.
Millamor - 77 Skrevet 22. mai 2011 #11 Skrevet 22. mai 2011 Så flink du er! Likte bloggen din, jeg kjenner meg igjen; )
cadence Skrevet 22. mai 2011 #12 Skrevet 22. mai 2011 Flott skrevet!!! Savnet ikke bilder i det hele tatt jeg Har en veldig god fantasi selv, så jeg følte nesten at jeg var en flue på veggen hos deg. Er vel trygt å være en flue der, travel som du er
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 23. mai 2011 #13 Skrevet 23. mai 2011 Fantastisk bra skrevet!!! Ærlig og humoristisk - og alle kan kjenne seg igjen til tider ) Jeg savner heller ikke bilder, for jeg lagde mine egne biler av de gitte situasjonene! Lagret under favoritter hos meg, og jeg gleder meg allerede til neste innlegg )) Keep up the good work!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå