Anonym bruker Skrevet 22. mai 2011 #1 Del Skrevet 22. mai 2011 Liker analsex, og har en drøm om å bli tatt samtidig av to menn, én foran og én bak. Har noen av dette prøvd dette? Likte dere det? Var det med kjæreste og en annen, eller var dere single? Hvis det var med kjæreste: Hvordan likte han det, og hva syntes han om det etterpå? Har dere gjort det flere ganger? Kunne dere tenke dere å gjøre det igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkSara Skrevet 30. mai 2011 #2 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg ser ikke helt hvor dette er relevant i forhold til sex i svangerskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2011 #3 Del Skrevet 21. juni 2011 Ja det har jeg prøvd med kjæresten min og en kompis, det var ikke planlagt i det hele tatt, det bare ble slik og vi har aldri tregd på det noen av oss! Kommer garantert til å gjøre det igjen, en fantastisk opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2011 #4 Del Skrevet 25. juni 2011 Hvordan da, fantastisk? Fortell litt mer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå