gulda Skrevet 22. mai 2011 #1 Skrevet 22. mai 2011 Hatt noen skikkelig vonde tak som jeg har nesten har måtte puste meg gjennom. Kommet ca hvert tiende minutt. Sitter her nå med en syk kommende storebror, og lurer veldig på hvordan dagen blir. Håper såååå at det ikke gir seg, for disse takene var så vonde at jeg ikke gidder å ha dem for morro skyld!!! ;o)
paper Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Høres ut som om du er igang:) LYKKE TIL VIDERE SNUPPA!!!!! Jeg har født- nå blir det kun å titte innom å "følge"litt md på de nickene jeg kjenner til:) ÅÅÅÅÅhhhhh- sååå letta!!
gulda Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2011 Takk, takk! Ja, så tråden din nå. Sååå godt at alt står så bra til! Var så spent på hvilken dag det ble for deg og hvordan det gikk. Så må du kose deg masse med skatten din! ) Klem
Amy*75 Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Har fulgt deg en stund nå og unner deg virkelig fødsel i dag! Lykke til, skal krysse fingre og tær for at det er "The real thing" Hurra!!
Tingeling ♥♥♥ Skrevet 22. mai 2011 #6 Skrevet 22. mai 2011 LYKKE TIL! ) Jeg fødte gutten min for to dager siden.
Popelko Skrevet 22. mai 2011 #7 Skrevet 22. mai 2011 Masse lykke til, kjære deg Fikk jenta mi for nesten 4 uker siden, men må innom å se hvordan det går med dere jeg har fulgt med her inne Håper det er skikkelig i gang for deg nå, og at du får vesle gullet i armene snart! Sender deg masse fødestøv
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 22. mai 2011 #8 Skrevet 22. mai 2011 Ååå...så spennende, gulda!!! Må liksom innom her enda å sjekke de kjente nickene - ønsker deg masse lykke til og håper ikke dette er falssk alarm Stor klem
prøverigjen:) Skrevet 22. mai 2011 #10 Skrevet 22. mai 2011 oioioi så spennende;) masse lykke til i dag hvis ting er i gang;) håper du får en flott og fin fødsel;) oppdater senere da hvis du kan;) tjihi spennende!!!!!!!!
♥Blåvinge og epleungen♥ Skrevet 22. mai 2011 #11 Skrevet 22. mai 2011 Wow, spennende!!!!!! Hurra! Håper at du er i gang nå! Her skjer det ingenting (barnefar har spådd 24. den dusten -han har ofte rett i sånne ting også..) men følger spent med på deg, og dere andre i sent-i-mai-klubben. Krysser fingrene Gulda, og hold oss oppdatert når du orker da - her vi sitter på gjerdet og heier på deg. HEEIIIAAAAAAAAA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå