Gå til innhold

MK73

Rypefest-2imagen sprekkferdig

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg.. Vi har jo fulgt hverandre siden i januar nå og er omtrent like langt. Har du fortsatt blødninger, eller har de sluppet taket...

Så langt er mitt svangerskap greit, men nå kjenner jeg at det å ha 2 i magen begynner å bli et slit.. Men hva gjør man ikke når man endelig har blitt gravid igjen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143250228-mk73/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Rypefest!

Så trivelig at du "roper" på meg :-)

Tja, for det meste går det helt fint. Hver dag er jo en ny rekord her, vi er kommet mye lengre enn ved tidligere svangerskap, men har ikke helt våget å tro på at vi skal bli foreldre i oktober enda...

De daglige blødningene sluttet da jeg var 8+4. Så hadde jeg et par store styrtblødninger, hvorav den siste var rundt 10+6 eller noe sånt. Så gikk det over fem himmelske uker uten en dråpe blod! Dagen jeg rundet 16 uker kom det er ny styrtblødning... Så gikk det et par uker igjen, før den siste (litt mindre enn de andre) blødningen (så langt) kom for noen dager siden, da jeg var 18+4 (og jeg har ikke vært på sjekk etter det). Da jeg var 17+4 var jeg på ordinær UL, og da var alt OK bortsett fra at jeg har foranliggende morkake som ligger i lavt sete. Ettersom hematomet jeg hadde de første månedene er borte tror man nå at det kan være morkaken som er årsaken til blødningene, men det er usikkert. Så vi tar det en dag om gangen...

Godt å høre at det gått fint med deg. Kan tenke meg at det begynner å bli tyngre, ja. Jeg hadde to i magen første gang jeg var gravid, men kom ikke så langt som du er nå - men kan forestille meg at det meste blir "flerdoblet" med to gull :-) Du blir kanskje sykmeldt fullt snart?

Vi får følge hverandre helt i mål, synes jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143250228-mk73/#findComment-143250241
Del på andre sider

Enig med deg at vi følger hverandre helt frem til mål ja...

Jeg jobber enda 60%, men merker at det er et slit. Snuppa på 3 1/2 krever sitt på ettermiddagen, og da hender det at mammaen stumper av på sofaen... Skal på UK nr 4 om en uke, så da håper jeg å bli sykemeldt fullt. Synes det er deilig når det blir helg og jeg kan ta ting i egen hastighet. Har jo vært gravid en gang før og da var de 2 siste mnd et pes. Men det skal nok gå bra.

Så godt å høre at blødningene er på retur. Men vet at en foranliggende morkake kan føre til noen blødninger. Heier på deg for hver dag som går og håper at du får oppleve å komme helt til slutten for følelsen av å holde nurket i armene er helt fantastisk.

Du har slitt nok nå, og belønningen din ligger der i oktober.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143250228-mk73/#findComment-143256274
Del på andre sider

Enig med deg at vi følger hverandre helt frem til mål ja...

Jeg jobber enda 60%, men merker at det er et slit. Snuppa på 3 1/2 krever sitt på ettermiddagen, og da hender det at mammaen stumper av på sofaen... Skal på UK nr 4 om en uke, så da håper jeg å bli sykemeldt fullt. Synes det er deilig når det blir helg og jeg kan ta ting i egen hastighet. Har jo vært gravid en gang før og da var de 2 siste mnd et pes. Men det skal nok gå bra.

Så godt å høre at blødningene er på retur. Men vet at en foranliggende morkake kan føre til noen blødninger. Heier på deg for hver dag som går og håper at du får oppleve å komme helt til slutten for følelsen av å holde nurket i armene er helt fantastisk.

Du har slitt nok nå, og belønningen din ligger der i oktober.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143250228-mk73/#findComment-143256292
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...