Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig kjennes det ut som babyen har lagt seg på tvers!! Det sparker på steder det aldri har sparket før, og fra å kjenne rompa helt øverst på magen kjenner jeg den nå på siden, i høyde med navlen min. Har ul termin 27. mai, men egen termin var i går lørdag 21. mai. Noen som har vært med på dette før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det tverrleie, men når de ligger på tvers er jo ikke noe festet, så de kan snu seg mye før fødsel starter. Og det er svært sjelden det starter med baby på tvers, kun 0,25% iflg min jm.

Da jeg var på kontroll sist var hodet begynt å synke mer nedover, men fortsatt feil leie. Jm hadde problem med å finne rompa til bebisen, den var langt nede i forhold til tidligere. Men hun sa at selv om hodet er på vei nedover og i riktig retning kan knøttet flytte mye på rompa og spark kan kjennes på de merkeligste steder. Er du i tvil om leiet ville jeg kontaktet jm for en ekstra sjekk.

Skrevet

Jeg er 35 + 3 i dag. Babyen ligger på tvers. Hvis den ikke har snudd seg riktig vei om 9 dager blir det satt opp tid til KS.

Skrevet

Jeg er 35 + 3 i dag. Babyen ligger på tvers. Hvis den ikke har snudd seg riktig vei om 9 dager blir det satt opp tid til KS.

Skrevet

Lillebaby ligger i skråleie/tverrleie og jeg har termin om 6 dager. Skal på kontroll i morgen for å skjekke på nytt igjen og da eventuelt sette dato for KS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...