Gå til innhold

Festkjoler !?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til fine kjoler til bryllupsfest???

På nett eller butikk( Bergensområdet )

Sett maaaange fine kjoler... men føler ikke de sitter så fint, føler meg egentlig som et stoooort telt hver gang, syns ikke det er noe kjekt å gå i kjole gravid.... :-(

Gleeder meg veldig til å få tilbake kroppen min snart, hvis jeg får den tilbake da...:0) hehe..

Tips tas imot med takk ! :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolene på FLOYD er fine til gravide! Jeg har alltid synets kjolene er nydelig, men aldri trives noe særlig med dem på fordi jeg synes jeg ser så gravid ut. Men NÅ er jo det helt greit, så jeg koser meg med høyt liv og masse lekker strass!! =)

Lykke til!

Skrevet

Skal fortsette jakten :0)

Tusen takk for tips !!

Skrevet

Har du prøvt Mor og meg butikken i Bergen?

Skrevet

Jeg har hatt samme utfordring siden jeg skal i bryllup 3 uker før termin. Har nå bestilt kjole gjennom nettbutikken ASOS.com. De har mye fint, det samme har Dorothy Perkins, men de var utsolgt for den kjolen jeg likte best. Rimelig er det også. Kanskje er mange av disse kjolene ikke pyntet nok, men jeg tenker at mye kan også gjøres med å pynte opp en enkel kjole med smykker, hårpynt, sko, veske eller sjal. I tillegg tror jeg de fleste vil se gjennom fingrene med at den høygravide bryllupsgjesten ikke er den mest pyntede. Det er jo begrenset hva man har å velge i og hva man skal bruke av penger på en slik "engangskjole". Og så til slutt - min erfaring er at knelange litt ettersittende kjoler gir en finere gravidfigur enn fotside kjoler som ofte blir et telt. Er ikke stor fan av tettsittende kjoler sånn ellers, men synes ikke det gjør noe å vise frem en flott gravidmage :-)

Lykke til med kjolejakten!

Skrevet

Jeg kjøpte en kjole på lindex :) Den ene som går på reklamene nå:) De er jo kjempe søte! Og jeg kjøpte min i str S, og den passet helt på slutten, og jeg hadde STOR mage asså! veide 90 kg på slutten.. Og kjolen er like søt nå som jeg ikke er gravid :)

De har mange forskjellige typer der :)

Skrevet

Skal absolutt stikke innom Lindex og mor og meg i bergen.

var jo mange fine og ikke så dyre kjoler på den lenken. Skal sjekke asos også :0)

Tusen takk damer :0)

PS: Gratulerer med prinsen "Venter på Oliver" !! :0)

(Skrev på innlegget ditt om fødselen også ;)

Skrevet

Jeg har termin nå på onsdag og var i bryllup 14-05. Kjolen min er den samme som tullemor82 har kjøpt seg på BikBok, den er kjempe fin på og er ikke så veldig varm.

Skrevet

Hei hei,

ja den var kjempefin :0) Har bestilt meg en kjole nå, så får se hvordan den er først, men denne fra bikbok var jo enda finere! :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...