lilly of the walley Skrevet 21. mai 2011 #1 Skrevet 21. mai 2011 Har et skap i gangen der man kan henge litt (ikke mye), men de fleste jakker har jo hempe til å henge opp på knagg...Jeg er ikke noe fan av kleshegnere, synes det er et stort tiltak å bruke og ikke spes pent heller, men kanskje praktisk??
meg & to små vampyrer Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 Nei, vi syns kleshengere inne i et skap er ok og så knagger under hattehyllen. Men det er vel smak og behag vel..
Gjest Hercule Poirot Skrevet 22. mai 2011 #4 Skrevet 22. mai 2011 Hattehylle er uansett vanskelig, for det er så trasig å finne noe fint! Det er altså så mange STYGGE hattehyller ute i markedet. Gå for knagger, men ha et par pene kleshengere i "beredskap" for besøkende.
ellen-propellen Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har hattehylle med kleshenger under.Den blir mest brukt når vi har gjester. Når vi har selskapeligheter er det ikke alle penjakker som har "hempe" inni og da trenger man kleshenger:)
lilly of the walley Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2011 Ja tenker det samme. Ingen som bruker kleshengere her i huset, men tenkte kanskje det var fordi vi da også må inn i skapet. Er hatthylle noe tull? Tja, kanskje, vet ikke jeg? Har liten gang så tenkte kanskje det ville vært fint å ha en slik med hylle eller kurver? Ble usikker nå, kanskje bare gå for knaggrekke til voksne og en leger ned til barna?
ellen-propellen Skrevet 22. mai 2011 #7 Skrevet 22. mai 2011 Hattehylla her blir det ihvertfall mye rot på:-P Jeg syns det er unødvendig siden vi ikke bruker hatter:) Hjelmene vi har henger på knagg.
Fire småtroll Skrevet 22. mai 2011 #8 Skrevet 22. mai 2011 http://www.bohus.no/produkter/oppbevaring/hyller-og-reoler/max-vegghylle1/ Vi har denne typen og er veldig fornøyd. Har den forrige utgaven da, som det ikke var stoff på kurvene. Vi har to stykker ved siden av hverandre på langveggen i gangen også har vi de tilhørende benkene med store kurver i under. Blir ikke noe rot i gangen i det hele tatt, ungene har hver sin store kurv under sittebenken til votter, luer osv, også har vi reflekser. pølsepinner, skopuss osv i de små kurvene på vegghyllen. Har i tillegg et skap med kleshengere og skohyller i bunnen litt lenger inn i gangen, der henger det som ikke blir brukt daglig av jakker og sko.
Lemonia Skrevet 22. mai 2011 #9 Skrevet 22. mai 2011 Jeg synes også det er upraktisk å bruke kleshengere daglig. Vi bruker det kun til klær som henger i skap og ikke er i daglig bruk. Ellers har vi samme hattehylle med knagger som Kristin linket til, bare at vi har den i hvitt. Synes svart er så mørkt og kjedelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå