gulda Skrevet 22. mai 2011 #2 Skrevet 22. mai 2011 Termin i dag. Vonde tak nå, så håper det blir noe! Krysser fingrene for at det tar seg opp i stedet for å dabbe av. Ikke lyst å gå over igjen! Men dabber dette, så melder jeg meg skikkelig på tråden i morgen.. Krysser fingrene for at det setter i gang for deg nå, prøverigjen!
venter bolle nr 2 Skrevet 22. mai 2011 #3 Skrevet 22. mai 2011 7 DAGER!! og er superlei!!!! æsj assa... men gikk 11 dager over sist, så har prøvd å mentalt forberede meg på overtid denne gang også.. og det stemte jo.. men sliter med carpal tunnel syndrom... superekkelt assa... og elefantbein.. ikke mye behagelig... Håper det skjer nå plutselig!!!
Torjus og Lones mamma Skrevet 22. mai 2011 #5 Skrevet 22. mai 2011 Jeg har termin i dag, men suser sikkert forbi dagen uten skikkelig action. Har slitt med kraftige masrier fra fredag ettermiddag, men av og til stopper det helt opp. Har ei og anna masrie nå, og masse murringer, så det jobbes nedi der. Men det kan desverre gå flere døgn enda...
prøverigjen:) Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. mai 2011 6 dgr. grrrr ekkelt altså, elefantbein her også+for ikke å snakke om svære lår..HJELP look`s like someone been stuffing me with air...and I\m going to explode............ huff. driver stadig vekk å mister ting jeg holder i jeg også uffihuff nå begynner tolmodigheten å få seg en prøvelse.... blir kanskje satt igang på tir. skal på sykehuset da. lykke til alle dere andre;) og gulda termindag det kan jo være noe på gang;) ikke knip press på IKKE MIST HÅPET VI MÅ HOLDE UT NÅ DERE;) sex, spicy food and rock and roll;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå