Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er en sprudlende og veldig aktiv jente. Men jeg har inntrykk av at hun sover så mye mindre enn andre barn. Ikke noe galt med det så lenge det er nok til henne. Hun sover ca 11 timer på natt og ca 1,5timer på dag. Altså ca 12,5timer pr døgn.

Hva med ditt barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er også 15 mnder.

han sover ca det samme.

kan variere om han sover 1 eller 2 timer på dagen.

og sover stort sett fra 19.30-6.30

i dag sto han opp 05.30 etter å ha lagt seg 19 i går.

han er blid og fornøyd og veldig aktiv.

Skrevet

Gutten min er litt eldre nå, men sover det samme antall timer som han gjorde da han var 15 mnd: 11-12 timer om natta og 1 time om dagen.

Skrevet

min gutt på 14mnd sover like mye som jenta di:)

Skrevet

Mye tyder da på at de barna jeg "sammenlignet" med sover MYE! (3timer på dupp og 12 timer på natt)

Skrevet

Min gutt sover like mye som din, ganske normalt med 12,5 timer per døgn.

Skrevet

MIn lille gutt sover også omtrent det samme. Kan ha litt lengre dagdupp, men "tar det igjen" med å sove litt mindre om natta;)

Skrevet

Jenta mi er ikke 12 mnd enda engang, og hun sover mellom 10-11 timer om natten og 1,5-2 timer om dagen, altså 11,5-13 timer totalt. Har vært sånn ganske lenge, og jeg har sluttet å stresse med det. Hun trenger tydligvis ikke mer! Sammenlignet også alltid med de barna som sov 12-13 timer om natten og minst 3 om dagen... Sånn har det aldri vært her i gården! Selv om det hadde vært deilig å sove lenger enn til kl. 06 en gang iblant;)

Skrevet

Lillemor på 15 mnd sover fra ca kl 19 til kl 07 (må vekke henne når hun skal i barnehagen....) I helgene sover vi til ca kl 08 :) Sover mellom 2-3t på dagen! Hun har alltid sovet mye og veldig godt!

Skrevet

Jenta vår har alltid trengt lite søvn. Nå for tiden sover hun fra 18.30/19.00 til alt mellom 05.30 og 06.00. Før sov hun til 06.30/07.00. På dagtid sover hun mellom 40 min og 1 time. Så det blir i gjennomsnitt 11,5 til 12 timer søvn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...